خبرگزاری کار ایران

حمایت خانه کارگر یزد از کاندیدای حامیان دولت

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران تشکیلات یزد، در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حمایت خود را از مهندس سید ابوالفضل موسوی در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از یزد، درجلسه‌ای که بین مهندس سید ابوالفضل موسوی بیوکی و مسئولان خانه کارگر یزد برگزار شد، این تشکل با اعلام حمایت از مواضع و برنامه‌های مهندس موسوی برای نمایندگی مجلس دهم، میثاق نامه‌ای را با وی در جهت حفظ تعهد و منافع کارگری در حوزه استان یزد امضا و منتشر کردند.

در بخشی از این میثاق نامه با اعلام حمایت از مهندس موسوی آمده است:

«مهندس موسوی متعهد شد به مثابه یک مدافع تشکیلاتی و حتی المقدور با هماهنگی تشکیلات کارگری استان یزد و دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی در فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی و تمامی مجالس و محافل، تحت هر شرایطی مدافع حقوق کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی باشد.»

در این میثاق نامه همچنین نسبت به مسائل جوانان بیکار، بازنشستگان و مستمری بگیران تاکید و سرلوحه برنامه‌های مهندس سید ابوالفضل موسوی بیوکی قرار گرفت.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی متولد 1342 مهندس عمران و کارشناس ارشد سازه از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جریان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس مورد حمایت اصلاح طلبان و حامیان دولت در حوزه  یزد و اشکذر قرار گرفته است. 

موسوی در کارنامه خود سوابقی از جمله معاونت وزیر مسکن، معاونت وزیر کشور، مدیرعاملی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی ایران، معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، معاونت عمرانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مدیرکلی دفتر فنی وزارت کشور و... را دارد.

کد خبر : ۳۴۹۶۶۲