خبرگزاری کار ایران

در نشست معاونین ادارات کمیته امداد گیلان مطرح شد:

بهره وری تسهیلات اشتغالزایی در گرو هدایت صحیح مددجویان است

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۹۶۷

سرپرست فرمانداری ماسال با بیان اینکه اعطای تسهیلات اشتغالزایی به تنهایی نمی‌تواند موجب تغییر وضعیت معیشتی مددجویان شود، افزود: بهره وری و اثربخشی تسهیلات اشتغالزایی در گرو هدایت و مشاوره صحیح مددجویان است.

به گزارش ایلنا از ماسال،جعفر صفری در نشست معاونین اشتغال ادارات کمیته امداد شهرستان های استان گیلان که با حضور مدیر کل کمیته امداد استان گیلان برگزار شد با بیان اینکه بهترین نوع مدیریت، مدیریت اخلاق مدارانه و مدیریت بر دل افراد و همکاران است، افزود: عملکرد صحیح، اقدام به موقع و مستندسازی آن خوب است اما آن چیزی که آن را تکمیل می کند استفاده از روش اخلاق مادرانه و‌نیکو در انجام کار ها است.

وی سپاسگزاری از بندگان خدا را عین سپاسگزاری خداوند دانست و خاطرنشان کرد: باید از تک تک کارکنان خدوم کمیته امداد تشکر کنیم که این کار سختی را که بر عهده دارند به بهترین نحو انجام می دهند.

سرپرست فرمانداری ماسال ادامه داد: انصافا کمیته امداد در انجام کار خود موفق عمل کرده است، البته توقع داریم همچنان این کار به نحو بهتر و با خلاقیت بیشتر تداوم یابد.

صفری با تاکید بر لزوم حسن خلق در برخورد با محرومین و مراجعان، گفت: حتی اگر نتوانیم مشکل مراجعان را حل کنیم اما در صورت برخورد مناسب و حسن خلق موجبات رضایتمندی ارباب رجوع فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت کمک به همنوعان، خاطرنشان کرد: همانطور که در احادیث تاکید شده است کمک ها و پرداخت های نقدی در راه خیر نه تنها از دارایی انسان نمی کاهد بلکه موجب برکت و فزونی اموال خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ماسال در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در زمینه ایجاد اشتغال به مددجویان، باید شرایطی فراهم شود که مددجو با هدایت و کمک مددکاران کمیته امداد در مسیر درست قرار گیرد، تصریح‌ کرد: باید در زمینه اعطای تسهیلات اشتغالزایی به اثربخشی، کارآیی و بهره وری کار نیز توجه نماییم و دقت نماییم که چه شغلی برای منطقه و برای فرد مددجو مناسب است.

صفری افزود: در صورتی که بتوانیم بهره وری را در کار خود افزایش دهیم بسیاری از مشکلات امروز جامعه مرتفع می شود و زندگی بهتری خواهیم داشت.

مدیر کل کمیته امداد گیلان نیز در این نشست ضمن تشکر از سرپرست فرمانداری ماسال بابت همکاری جهت برگزاری این نشست با تاکید بر لزوم جذب اعتبارات اشتغالزایی و پیگیری و تلاش مضاعف روسای کمیته امداد شهرستان ها گفت: از همت و تلاش روسای ادارات کمیته امداد شهرستان ها سپاسگزارم و امیدوارم با همتی مضاعف بتوانیم از این فرصت مناسب جهت بهبود وضعیت معیشتی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد به خوبی بهره ببریم.

عباس اهرابی با بیان اینکه امروز کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد، افزود: هدف این جنگ برهم زدن وضعیت معیشتی مردم است و مسئولان و کارکنان کمیته امداد متولی معیشت پایدار خانواده ها هستند که این موضوع نشانگر اهمیت موضوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز