خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گیلان خبر داد:

اجرای 773 طرح اشتغال از سوی مددجویان گیلانی/ پنج هزار نفر در نوبت دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۴۹۱

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گیلان گفت: تا پایان امسال باید چهارهزار و 490 طرح اشتغال‌با اعتبار 54میلیارد و 950میلیون تومان اجرایی شود که همکاری و تعامل بیش از پیش بانک‌های عامل می‌تواند تحقق برنامه‌های وام از طریق سیستم بانکی را به دنبال داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، حبیب الله رضا دوست با بیان اینکه در 6 ماهه امسال 773 طرح اشتغال از سوی مددجویان کمیته های امداد سراسر گیلان به اجرا درآمده است، افزود: یازده میلیارد و 15 میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.

وی پرداخت وام‌های اشتغال را از محل اعتبارات بانکی و کمیته امداد در قالب طرح‌های خودکفایی و توان افزایی عنوان کرد و گفت: سقف تسهیلات پرداختی برای مشاغل خانگی 50 میلیون ریال، برای خوداشتغالی 150 میلیون ریال و از محل اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان تا سقف 300 میلیون ریال است.

رضادوست با اشاره به اینکه تا پایان امسال باید چهار هزار و 490 طرح اشتغال با اعتبار 54 میلیارد و 950 میلیون تومان اجرایی شود، تاکید کرد: همکاری و تعامل بیش از پیش بانک‌های عامل می‌تواند تحقق برنامه های وام از طریق سیستم بانکی را به دنبال داشته باشد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گیلان ادامه داد: تسهیلات پرداختی در جهت ایجاد اشتغال در زمینه های خدمات ، کشاورزی و صنعت با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و با اولویت اشتغال روستائیان انجام می شود.

وی ارائه آموزش های فنی و حرفه ای را از دیگر اقدامات کمیته امداد گیلان در 6 ماهه امسال برشمرد و خاطرنشان کرد: امسال تا کنون چهار هزار و 200 نفر با اعتبار 420 ملییون تومان از آموزش های مهارت آموزی، پایدارسازی و توسعه، کارآفرینی، حرفه آموزی دانش آموزان، کاریابی برای مددجویان بهره‌مند شده اند.

لازم به ذکر است  هم اکنون پنج هزار نفر از مستعدین اشتغال در نوبت دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی هستند که با در نظر گرفتن اولویت به آنها پرداخت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز