خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان شفت :

پس از سه سال هنوز وضعیت خانوارهای جامانده از گازرسانی مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۴۳۲

فرماندار شهرستان شفت گفت: پس از سه سال هنوز وضعیت خانوارهای جامانده از گازرسانی مشخص نیست.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی در نشست مشترک شورای پدافند غیرعامل و ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شفت با اشاره به اینکه ایران جزو 10 کشور حادثه خیز دنیا و استان گیلان نیز جزو 5 استان حادثه خیز کشور است، گفت: دستگاه‌های ذیربط برای مقابله با بحران ها باید از توان مشترک و همچنین از ظرفیت های نیروهای مردمی بهره گیری نمایند.

مقام عالی دولت در شفت بر تشکیل نشست‌های مستمر مدیریت بحران در سطح بخش‌ها تا پایان فصل زمستان تاکید کرد و افزود: دستگاه‌ها باید گزارش عملکرد و میزان تاب آوری مجموعه خود در مقابله با بحران‌ها را ارزیابی و به فرمانداری ارسال کنند .

وی در ادامه شناسایی نقاط و عوامل حادثه خیز در شهرستان از سوی دستگاه‌ها را برای پیشگیری و اقدام به موقع لازم و ضروری دانست و افزود : اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی به جلوگیری از وقوع حوادثی چون آتش سوزی در جنگل ها کمک شایانی خواهد نمود .

فرماندار شفت بر تجهیز دستگاه‌های خدماتی ، تهیه بانک اطلاعاتی از تجهیزات بخش دولتی و خصوصی و ساماندهی تراکتورهای پاکت دار برای مقابله با حوادث ناشی از بارش احتمالی برف تاکید و اذعان داشت : پس از سه سال هنوز وضعیت خانوارهای جامانده از گازرسانی در این شهرستان به ویژه در روستاهای خرمکش و چناررودخان و… مشخص نیست.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های مخابراتی در بسیاری از نقاط شهرستان به ویژه روستاها مناسب نیست و نیازمند بهسازی و بازنگری است، افزود: جداسازی اینترنت و اینترانت در ادارات برای حفظ اطلاعات مردم و دولت ضروری است .

گفتنی است پیش از سخنان فرماندار شفت اعضا به بیان گزارش عملکرد دستگاه خود در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل پرداختند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز