خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی مطرح کرد:

اهتمام خیران بر اتمام ساخت حوزه‌های نیمه تمام / وجود ۱۸۰۰ طلبه خواهر در گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۰۹۴

نماینده ولی فقیه در گیلان بر اهتمام خیران به اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه های علمیه استان تاکید کرد و گفت: حوزه های شیعی یکی از نمادهای ارزش های دینی هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه بررسی وضعیت پروژه های نیمه تمام حوزه های علمیه استان گیلان اظهار کرد: حوزه های شیعی یکی از نمادهای ارزش های دینی هستند.

وی به کمک خیران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: اهتمام خیران در اجرای پروژه های نیمه تمام حوزه‌های علمیه گیلان حائز اهمیت است.

امام جمعه رشت با اشاره به احداث مصلای امام خمینی(ره) رشت توسط آیت الله احسانبخش، بیان کرد: مصلای رشت بر مبنای معماری اسلامی احداث شده و افتخاری برای این شهر است.

آیت الله فلاحتی از وجود یک هزار و ۸۰۰ طلبه خواهر در حوزه های علمیه گیلان خبر داد و تصریح کرد: خواهران طلبه از مدارج بالای علمی برخوردارند و حوزه ها باید در شان آنها باشد.

وی بر اجرای قانون در دستگاه‌های مختلف اجرایی تاکید کرد و یادآور شد: اگر روابط اخلاقی بین اداره‌ها باشد، امور بهتر می تواند به انجام برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان نیز در جلسه مذکور از اختصاص صددرصدی اعتبارات استانی حوزه های علمیه استان در سال ۹۷ خبر داد و گفت: سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به حوزه های علمیه گیلان اختصاص داده شده است.

کیوان محمدی به اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان از محل منابع ملی به حوزه های علمیه گیلان در سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: سال گذشته در مجموع ۳.۵ میلیارد تومان به پروژه های نیمه تمام حوزه های علمیه استان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز