خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان در کارگروه تنظیم بازار تأکید کرد:

باید اثرات نظارت در بازار برای مردم قابل لمس باشد

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۷۲۳

استاندار گیلان با تاکید بر تأمین اقلام موردنظر و ثبات قیمت محصولات در بازار گفت: هرچقدر نظارت و بازرسی‌ها در بازار بیشتر شود، حس آرامش در بین مردم بیشتر خواهد شد، لذا اثرات نظارت در بازار برای مردم قابل ‌لمس باید باشد.

به گزارش ایلنا از رشت،  ارسلان زارع  امروز در جلسه تنظیم بازار با اشاره به افزایش تقاضا برخی از محصولات و اقلام در آستانه فصل پاییز اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و آموزش عالی لازم است نظارت در بازار بیشتر شود.

وی حفظ امنیت و آرامش اجتماعی را اولویت مهم دولت برشمرد و افزود: هرچقدر نظارت و بازرسی‌ها در بازار بیشتر شود، حس آرامش در بین مردم بیشتر خواهد شد، لذا باید نظارت در بازار برای مردم قابل‌لمس باشد.

استاندار گیلان با تاکید بر اطلاع‌رسانی برنظارت صورت گرفته تصریح کرد: باید برخوردهایی که توسط مراجع نظارتی با متخلفین صورت می‌گیرد و همچنین کسانیکه به آرامش بازار کمک می‌کنند به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور لازم است همه دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی با تشریک ‌مساعی اقلام مصرفی مردم را تأمین کنند، اظهار داشت: گیلان قطب تولید محصولات کشاورزی کشور است به‌گونه‌ای که سالانه سه میلیون تن محصولات کشاورزی را تولید می‌کند اما باید در بعد نظارتی نیز بیشتر تلاش شود.

 زارع با بیان اینکه بالغ‌ بر یکصد هزار واحد صنفی در گیلان وجود دارد، افزود: باید ضمن تشویق‌ صنوف قانون‌مند و مردم مدار، تعزیرات حکومتی و سازمان‌های نظارتی با صنوف متخلف قاطعانه برخورد کنند.

وی با اشاره به نوسانات تولیدی و قیمتی در بازار کاغذ خاطر نشان کرد: باید پیگیری‌های لازم در خصوص بازار کاغذ هم‌اکنون از سوی دستگاه‌های متولی با توجه به افزایش نیاز بازار در آینده دنبال شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز