خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

در تنظیم بازار محصولات کشاورزی، حمل و نقل دولتی نقش ویژه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۶۷۵

۱۰ درصد حمل و نقل در اختیار شرکت های دولتی و بقیه توسط بخش خصوصی انجام می پذیرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: شرکت های دولتی نقش بزرگی در کاهش قیمت تمام شده محصولات کشاورزی دارند که بدون فعالیت های آنها بدیهی است قیمت تمام شده و نهائی محصولات کشاورزی بالا خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا کریم مهری در حاشیه بازدید از شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس که چندتن از مدیران ارشد استانی نیز وی را همراهی می کردند با بیان اینکه طبق مصوبه دولت و مجلس شورای اسلامی، تنظیم بازار محصولات کشاورزی به وزارت جهادکشاورزی واگذار شده است افزود: ۱۰ درصد حمل و نقل در اختیار شرکت های دولتی و بقیه توسط بخش خصوصی انجام می پذیرد.

وی با بیان اینکه چندین شرکت پشتیبانی نهاده های دولتی غیر از غله است که نیاز به مشارکت حمل و نقل دارند افزود: ما تلاش خواهیم کرد از تمام ظرفیت های حمل و نقل شرکت های منتزع از سازمان صنعت، معدن و تجارت استفاده کنیم که امورات کشاورزی و از نظر حمل و نقل و از نظر حمل و نقل محصولات کشاورزی، نهاده های کشاورزی و دامی تسهیل شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه این سازمان در روان شدن حمل و نقل و بهبود امور در این حوزه کمک می کند افزود: سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی آمادگی هرگونه همکاری در راستای توسعه شرکت های وابسته و تازه ملحق شده است.

وی خاطرنشان کرد: بدون فعالیت شرکت های دولتی بدیهی است قیمت تمام شده و قیمت نهائی محصولات کشاورزی بالا خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز