خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

ثبت نام بیش از 350 هزار دانش آموز گیلانی در سامانه سناد

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۲۶۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از شروع ثبت نام تا امروز 352 هزار و 197 دانش آموز گیلانی معادل 95.90 درصد واجدان شرایط، در سامانه سناد آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، نادر جهان آرای با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام دانش آموزان تا پایان شهریور ماه، اظهار کرد: از شروع ثبت نام تا امروز 352 هزار و 197 دانش آموز گیلانی معادل 95.90 درصد واجدان شرایط، در سامانه سناد آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند که از این تعداد 189 هزار و 697 نفر در مقطع ابتدایی، 88 هزار و 743 نفر در دوره اول متوسطه و 73 هزار و 757 دانش آموز در دوره دوم متوسطه ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به بازنشسته شدن حدود 1200 فرهنگی تا پایان شهریور ماه جاری، افزود: امسال با ورود 231 پذیرفته شده آزمون استخدامی سال قبل و همچنین 74 فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان، در مجموع 17 هزار و 260 فرهنگی اول مهر را در کلاس های درس با آمادگی کامل آغاز خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تاکنون برای 83.5 درصد فرهنگیان استان ابلاغ صادر شده و برای بقیه همکاران به زودی صادر خواهد شد.

جهان آرای ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده در شورای پروژه مهر مراسم نمادین بازگشایی مدارس اول مهر در هنرستان کیومرث صابری ناحیه یک رشت برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ 3 هزار و 39 مدرسه دولتی و 824 مدرسه غیر دولتی پذیرای دانش آموزان گیلانی در سال تحصیلی 99_ 98 هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز