خبرگزاری کار ایران

دبیر جشنواره فیلم رشد آموزش و پرورش گیلان:

بیش از ۲۵۰ هزار دانش آموز گیلانی از جشنواره فیلم رشد بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۷۲۲

اکران فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم رشد از جمعه گذشته همزمان با تهران در گیلان آغاز شده است.

دبیر چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد آموزش و پرورش گیلان گفت: بر اساس برنامه بیش از ۲۵۰ هزار دانش آموز و اولیاء آنان از فیلم‌های این جشنواره بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، «امیرعلی باقری» با اعلام این خبر، افزود: اکران فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم رشد از جمعه گذشته همزمان با تهران در گیلان آغاز شده است.

وی اظهار داشت: چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در گیلان قرار بود تا امروز ۲۹ آبان ادامه داشته باشد اما زمان برگزاری این جشنواره تا چهارشنبه هفته آینده تمدید شد.

باقری خاطر نشان کرد: ۷۳ فیلم از فیلم‌های جشنواره بین المللی رشد در ۳۳ منطقه آموزش و پرورش استان گیلان در کانون‌های فرهنگی تربیتی، پژوهش سرای دانش آموزی و در سالن‌های مدارس شبانه روزی گیلان به اکران درآمده است.

وی بیان کرد: شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی از سراسر جهان، بهره‌مندی از توانایی‌های صنعت سینما در آموزش و پرورش، تبادل فرهنگی بین کشورهای مختلف دنیا و کشورمان، برانگیختن حس کنجکاوی و تفکر خلاق در فراگیران و ایجاد توانایی یادگیری سریع‌تر، بادوام و آسان‌تر دانش آموزان از اهداف این جشنواره است.

بیش از ۳۶۰ هزار دانش آموز در استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز