خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت در نشست با اصحاب رسانه :

هر روز هم از من انتقاد کنید مشکلی ندارم/ به‌هیچ‌ عنوان برای پاسخگویی به بهانه‌ها انرژی نخواهم گذاشت

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۷۷۲

رئیس شورای شهر رشت گفت: شورا خانه خبرنگاران است.

به گزارش ایلنا از رشت،اسماعیل حاجی پور رئیس شورای اسلامی شهر رشت در نشست صمیمی با اصحاب رسانه پیرامون موضوعات مدیریت شهری رشت به گفت و گو پرداخت.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه با عرض خیر مقدم خدمت اصحاب رسانه، اظهار داشت: شورای شهر رشت خانه خبرنگاران است.

وی گفت: پس از چهل ‌و چند سال کار اجرایی قرار نبود برای ریاست شورا کاندید شوم و دوست داشتم به ‌عنوان یک بزرگتر در کنار شورا باشم اما حال که توفیق حضور شده است، آمده‌ام که کار کنم و آنچه لایق مردم شهرم است را انجام دهم. آمده‌ام تا به آرزوهای خودم برای مردمان این شهر جامه عمل بپوشانم و در این راه نیاز به همکاری و همراهی تمامی نهادها داریم تا برای مردمان شهرمان تلاش کنیم.

حاجی پور با بیان اینکه برای رسیدن به این آرزوها نیازمند چند نکته مهم هستیم، تأکید کرد: وحدت، انسجام، آرامش، همکاری و عدم ایجاد مشکل بخشی از این نیازهاست. امروز شهر رشت بیشتر از همیشه نیاز به کمک دارد و بهترین کاری که می‌توانیم برای رسیدن به اهدافمان انجام دهیم، آرامش است. چه در شهرداری، چه در شورا و چه در جای‌ جای شهرمان باید تلاش مضاعف داشته باشیم تا بتوانیم برای شهرمان کار کنیم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه قرار ما بر این است که کار کنیم، تصریح کرد: به‌هیچ‌ عنوان برای پاسخگویی به بهانه‌های عجیب ‌و غریب انرژی نخواهم گذاشت. نه دنبال دعوا هستم و نه به دنبال بزرگ کردن خودم و قطعاً بهترین پاسخ به کسانی که دنبال ایجاد مشکل هستند، کار کردن است.
 
وی با بیان اینکه شهرمان همانند پدر و مادر ماست که از ما به‌ عنوان فرزندان خود انتظار دارد، تأکید کرد: همه وظیفه ‌داریم که با دست در دست هم دادن غبار مظلومیت را از سر و روی شهرمان پاک کنیم. اگر میرزا کوچک امروز زنده بود قطعاً از ما گله می‌کرد، امروز اگر میرزا حاج خلیل رفیع زنده بود ما را سرزنش می‌کرد. پس بیاییم با هم برای شهر رشت تلاش کنیم.
 
حاجی پور با اشاره به اینکه بنایی برای حضور در عرصه انتخابات در آینده ندارد، افزود: این آخرین فرصتی است که با آن برای آخرت خود کاری انجام دهم. رسانه‌ها می‌توانند برای وصل کردن افراد به یکدیگر قدم بردارند و بنده از اینکه بتوانم برای مردمم خدمتی انجام دهم لذت می‌برم.
 
رئیس شورای شهر رشت، اذعان داشت: شعار بنده این است که برای وصل کردن آمده‌ام. رشت ریشه ماست و اگر من ایرادی دارم باید به بنده بگویید. خواهش بنده بر این است که از انتشار هرگونه خبرهای تحلیلی تفرقه ‌افکنانه پرهیز شود. انتقاد با مطالب تفرقه‌ افکنانه متفاوت است. اگر هر روز از بنده انتقاد کنید مشکلی ندارم اما افزودن به شعله آتش اشتباه است و همه وظیفه ‌داریم که از ارتقای شهرمان لذت ببریم.
 
وی با بیان اینکه به‌زودی شاهد اقدامات مهمی در شهر رشت خواهیم بود، عنوان داشت: ما کار خواهیم کرد تا شهروندان از آن لذت ببرند. کارهای بسیار مهمی را انجام داده‌ایم که فعلاً رسانه‌ای نخواهد شد. کارهایی که پدران و مادران ما آرزوی انجام دادن آن را داشتند را طی این یک سال استارت خواهیم زد.

جی پور با بیان اینکه آن روز که در ۲۲ سالگی شهردار بودم آنقدر اشتباه کرده‌ام و تجربه آموختم که امروز باید از آن تجربه به بهترین نحو استفاده کرد، اظهار داشت: بنده به شهردار گفته‌ام که تنها با کار کردن پاسخ برخی افراد را بدهد. حل مشکل رودخانه‌ها، ترافیک، زمین‌های نسقی، تراموا، معضل زباله، حقوق پرسنل شهرداری قطعاً پاسخی مناسب به انتقادات خواهد بود.

 
حاجی پور همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه آیا می‌توان بدون در اختیار داشتن پول کار کرد، بیان داشت: هنر ما بر این است که بتوانیم بدون داشتن پول کار انجام دهیم. قطعاً رشت بهشت سرمایه‌گذاران است و از سرمایه‌گذاران به‌ شدت استقبال می‌کنیم. ما می‌توانیم به بهترین شکل ممکن و بدون هزینه کرد، پروژه‌های شهر رشت را به مرحله اجرا برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز