خبرگزاری کار ایران

بدهکاری 17 دستگاه اجرایی شهرستان رشت به شهرداری

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۳۸۲

شهردار رشت گفت: ۱۷ دستگاه اجرایی شهرستان رشت به شهرداری بدهکار هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر حاج‌محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان رشت که به تشریح برنامه‌های هفته دولت امسال اختصاص یافت شرکت کرد و درباره برخی مسائل و تنگناهای شهرداری رشت سخن گفت.

شهردار رشت گفت: این شهرداری به ‌تنهایی چهار هزار و ۲۹۰ نیروی انسانی دارد و ماهانه ۱۸ تا ۲۰ میلیارد تومان به کارکنان خود حقوق پرداخت می‌کند که این پول به ‌طور کامل از طریق مردم تامین می‌شود و گاهی به‌صورت موردی از برخی دستگاه‌ها گرفته می‌شود.

حاج محمدی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید مطالبات بین خود و شهرداری را مشخص کنند که هم اکنون بر اساس اسناد موجود میران بدهی آنها به شهرداری رشت ۱۲۱ میلیارد تومان است.

وی همچنین گفت: دستگاه‌های اجرایی مختلف یک ماه فرصت می‌دهیم تا میزان بدهی و مطالبات خود را با شهرداری رشت مشخص کنند.

شهردار رشت بدهی‌های این شهرداری را نتیجه عملکرد نامناسب دستگاه‌ های اجرایی دانست و گفت: ۱۷ دستگاه اجرایی شهرستان رشت هم اکنون به شهرداری بدهکار هستند.

حاج محمدی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم مانند شهرهای موفق و پیشرفته ایران باشیم راهی نیست جز اینکه از این فرصت‌های استثنایی بهره بگیریم و همانند شهرهای موفق در زمینه های مختلف برای توسعه شهرمان گام های موثر و مفید برداریم.

وی همچنین تاکید کرد: شهرداری رشت بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی بدهکار است و اگر طلب شهرداری از دستگاه ‌های اجرایی از طریق ذیحسابان دنبال شود و پیش‌بینی ما عایدی ۵۰۰ میلیارد تومانی از این طریق است که این مبلغ می‌تواند شهرداری رشت را پنج سال جلو ببرد و بسیاری از مسائل شهری را حل کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز