خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت به نصرتی متذکر شد:

اقدام برای پرداخت معوقه حقوق پرسنل شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۵۳۷

رئیس شورای‌شهر رشت با بیان اینکه همه ما باید در راستای رفع مشکلات مردم کار کنیم، خطاب به شهردار رشت گفت: به‌عنوان آخرین بار به شهردار تذکر می‌دهم در اسرع وقت نسبت به پرداخت معوقه حقوق تمام پرسنل شهرداری اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر حسین علوی در بیستمین جلسه علنی شورای شهر رشت با اشاره به برگزاری تجمعات و ناآرامی‌های اخیر در سطح رشت و سایر شهرهای کشور گفت: جوانان زیادی در این جریانات حضور دارند و بنده به عنوان یک همنسل می خواهم که متانت و ارامش خود را در مطالبه گری حفظ نمایند. روزی نیست که تک تک همکاران با نیازها و مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند درگیر نباشند و این ضرورت دارد که همه مسئولین و مدیران که در حال فعالیت هستند این مشکلات را پیگیری کنند زیرا شاید نیاز باشد وضعیت اقتصادی مورد بازبینی قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه برای نظام جمهوری اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده است، گفت: هنوز خون شهدای مدافع حرم خشک نشده است و تصاویرشان در خیابان‌ها و معابر شهرهای ما دیده می‌شود، باید بدانیم که برای این انقلاب هزینه زیادی داده ایم و امروز باید مسئولان برای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

رئیس شورای شهر رشت در بخشی از سخنان خود گفت: صمیمانه از هوشیاری و همدلی نیروی انتظامی و سپاه تقدیر می کنم که برای آرام نگه داشتن فضای شهر کمک می کنند.

علوی با بیان اینکه معاندین و فتنه گران، ذره‌ای صلاح مردم را نمی‌خواهند و از این اوضاع سو استفاده می‌کنند، تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که هیچ کدام از جوانان خواستار همراهی با دشمنان نیستند.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه همه ما باید در راستای رفع مشکلات مردم کار کنیم، خطاب به شهردار رشت گفت: به عنوان آخرین بار به شهردار تذکر می دهم در اسرع وقت نسبت به پرداخت معوقه حقوق کلیه پرسنل شهرداری اقدام نماید. شایسته نیست هنوز حقوق کارگران حجمی شهرداری پرداخت نشده و این تذکر جدی را به شهردار رشت می‌دهم که سریعا اینکار را انجام دهد.

علوی گفت: در این شورا قول دادیم که هم زمان حقوق‌ها به صورت یکنواخت پرداخت شود اما چطور است که چند ماهی گذشته و کارکنان آنچه که حقشان است دریافت نکرده اند.

رئیس شورای شهر رشت افزود: با اینکه طرحهای عمرانی را به شهرداری ابلاغ کردیم هنوز پس از ۲ هفته کاری پیش نرفته است.

علوی با اشاره به برگزاری جشن روز رشت گفت: ۱۲ دی ماه روز رشت نامگذاری شده و این میثاق مشترک برای همشهریان است و در مراسم فردا میهمانان ارجمندی حضور خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز