خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری گیلان:

نشاط نیاز اصلی جامعه امروز ایران است

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۳۴۸

سرپرست استانداری گیلان گفت: مهم‌ترین شاخص‌های مهم و موثر توسعه یافتگی جامعه و کشور از جمله سلامت شهروندان، امید به زندگی و توسعه ارتباطات مورد توجه دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در سومین کنگره دستاوردهای علوم ورزش و سلامت و اولین کنگره مدیریت راهبردی در ورزش که با حضورصالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار داشت:در دنیای امروز یکی از نیازهای همه جوامع و ملت‌ها از جمله ایران نشاط است و یکی از روش‌های مهم نیل به آن ورزش و سلامتی است.

وی از برگزارکنندگان این کنگره ملی که با مشارکت پژوهشگران ، استادان دانشگاه و دانشجویان و با ارسال بیش از ۴۲۰ مقاله از سراسر کشور محقق شد تشکر کرد و گفت: برگزاری این کنگره و همایش‌ها و کنگره‌های مشابه در راستای ورزش و سلامت به توسعه اجتماعی و ارتقای شاخص های سرمایه های اجتماعی استان و کشور کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران و قهرمانان ملی از سرمایه‌های بزرگ اجتماعی بی بدیلی هستند که به آسانی تکرار نمی‌شوند ، گفت: دولت تدبیر و امید با دریافت این موضوع، همواره از ورزش و ورزشکاران حمایت کرده و استمرار این رویکرد از برنامه‌های دولت است.

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه مهم‌ترین شاخص های موثر توسعه یافتگی هر جامعه و کشوری سلامت شهروندان، امید به زندگی، توسعه ارتباطات و گسترش روابط اجتماعی در بین آحاد جامعه و در لایه های اقشار گوناگون جامعه است اظهار داشت: یقینا ورزش تاثیر شگرفی در ارتقای این شاخص ها دارد.

وی با اشاره به اینکه امیدوار است نتایج و دستاوردهای پژوهشی این کنگره کاربردی در عرصه ورزش و سلامت و در بهداشت روانی فرد، خانواده و جامعه تاثیری بسزا داشته باشد افزود: انتظار دارم پیوند دست اندرکاران ورزش و بهداشت ، سلامت و درمان جامعه تقویت شود تا با هم افزایی بیشتر، در توسعه کشور نقش‌آفرینی بهتری داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز