خبرگزاری کار ایران

با ابلاغ قائم مقام وزیر علوم؛

نعمتی عضو کمیسیون دایمی هیات امنای پارک علم و فناوری گیلان شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۳۸۹

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به عنوان عضو کمیسیون دایمی هیات امنای پارک علم و فناوری گیلان منصوب شد.

به‌گزارش ایلنا از رشت، با ابلاغ قائم مقام وزیر علوم، شادمان نعمتی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به عنوان عضو کمیسیون دایمی هیات امنای پارک علم و فناوری گیلان منصوب شد.

کمیسیون دایمی به منظور کارشناسی و بررسی تخصصی موضوعات پارک علم و فناوری گیلان تحت عنوان «کمیسیون دایمی هیات امنا» تشکیل و آغاز به کار آن از طرف هیات امنای منطقه فناوری یک کشور تصویب و با امضای قایم مقام وزیر علوم و رئیس مرکز هیات های امنا و هیای ممیزه وزرات علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ شد.

کمیسیون دایمی با استفاده از نظرات تخصصی و کارشناسی، نسبت به بررسی و تنظیم بودجه تفصیلی اعتبارات هزینه‌ای، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و اختصاصی و ساختار تشکیلاتی و بررسی گزارش عملکرد سالانه پارک علم و فناوری گیلان و سایر موارد ارجاعی اقدام می‌کند و نتیجه بررسی تصمیمات به همراه گزارش توجیهی لازم از سوی دبیر هیات امنا در دستور کار هیات امنا قرار خواهد گرفت.

در اجرای مصوبه چهارم هیات امنای منطقه یک فناوری و به موجب حکم دکتر عبدالرضا باقری- قایم مقام وزیر علوم و رییس مرکز هیات های امنا و هیای ممیزه، اعضای این کمیسیون مشخص و به عنوان عضو جدید کمسیون دایمی هیات امنای پارک علم و فناوری گیلان منصوب شدند.

برای اولین بار اعضای جدید کمیسیون دائمی هیات امنای پارک علم و فناوری گیلان، بطور اختصاصی از استان گیلان انتخاب شده است. در این کمیسیون دکتر علی باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان به عنوان دبیر هیات امنا می باشد.

اعضای جدید کمیسیون دایمی هیات امنای پارک علم و فناوری گیلان: دکتر شادمان نعمتی- معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر فرهاد دلقپوش- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، مهندس آرش فرزام صفت- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان، دکتر محمدعلی محمدی ملاسرایی- رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان، دکتر رضا مسرور- مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی و دکتر سید ضیاءالدین میرحسینی- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز