خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت خبر داد:

تعیین مبلغ 10 میلیارد ریال برای توسعه فضای شهری شفت در سال 98

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۸۸۱

فرماندار شفت از تعیین مبلغ 10میلیارد ریال برای توسعه فضای شهری شفت در سال 98 خبر داد.

به گزارش ایلنا از شفت، اعضای هیئت رئیسه جدید شورای شهر شفت و شهردار این شهر با محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان شفت دیدار و گفت و گو کردند.

فرماندار شفت در این نشست که حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت به اهمیت و نقش شورا در تصمیم گیری‌ها پرداخت و افزود : همه مسئولان باید از ظرفیت‌های متقابل برای توسعه شهرستان بهره گیری نمایند .

وی با بیان اینکه اختلاف در بین اعضای شوراهای اسلامی سبب می شود که مردم و مطالبات آنها کمرنگ و به فراموشی سپرده شود تصریح کرد : حفظ انسجام شورای شهر در روند توسعه و پیگیری امور ضروری است .

محسنی با اشاره به اینکه شهردار و اعضای شورای شهر بهتر است در چارچوب های قانونی و تعیین شده گام بردارند افزود : وحدت ، انسجام ، همدلی و همراهی و تلاش مضاعف جهادی مهمترین عوامل آبادانی یک شهر است .

فرماندار شفت با اشاره به اینکه ارتقای سطح شاخص های شهری مهم‌ترین اولویت‌های دولت در حوزه شهری در شهر شفت است اذعان داشت : بسترهای لازم برای گسترش فضای شهری در محور شفت – ملاسرا فراهم است و شهرداری باید احداث بلوار در این مسیر را مورد پیگیری مستمر قرار دهید .

مبلغ 10 میلیارد ریال برای توسعه فضای شهری شهر شفت در سال 98 تعیین شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز