خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت خبر داد:

راه اندازی مجموعه بزرگ‌ پارک آبی در رشت

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۹۱۴

شهردار رشت در دیدار با سرمایه گذار پروژه مجموعه پارک آبی گیل لند از وی خواست تا با جدیت و سرعت بیشتر پیگیر اجرای این پروژه باشد و تاکید کرد: شهرداری رشت از هیچ کوششی برای کمک در اجرای این پروژه دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر حاج محمدی در دیدار با سرمایه گذار پروژه مجموعه بزرگ پارک آبی گیل لند که یکی از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری رشت است با بحث و تبادل نظر در زمینه اجرای این پروژه ، خواستار سرعت عمل و دقت نظر در روند اجرای این پروژه شد.

شهردار رشت در این نشست تاکید کرد: اجرای پروژه پارک آبی می‌تواند در توسعه و پیشرفت اهداف مان برای رونق گردشگری و همچنین بهبود اقتصاد شهر ما مفید و موثر باشد.

در این جلسه که در دفتر شهردار رشت با حضور هیات همراه سرمایه گذار پروژه احداث پارک آبی (مجموعه گیل لند) و رئیس و کارشناسان سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت صورت پذیرفت، درباره چگونگی و نحوه اجرای پروژه و همچنین انجام فرآیندهای اداری و قانونی آن بحث و تبادل نظر شد.

در پایان هم سرمایه گذار این طرح از حاج محمدی شهردار رشت برای جدیت و پیگیری موثر موضوع و همچنین تسهیل فرآیندهای مرتبط با سرمایه گذاری در شهر رشت قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز