خبرگزاری کار ایران

با رقابت ۱۳۰ شطرنج باز رقم خورد؛

فارس صدرنشین دور چهار مسابقات شطرنج دانش آموزان پسر کشور

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۱۷۲

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: فارس صدرنشین دور چهار مسابقات شطرنج دانش آموزان پسر کشور شد.

به گزارش ایلنا از رشت، امیر سراجی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به حضور 130دانش‌آموز شطرنج باز از سراسر کشور در سی‌وششمین دوره مسابقات‌ورزش دانش‌آموزان  گفت: در پایان دور چهار این رقابت ها تیم فارس با 8 امتیاز در صدر و 6 تیم همدان، کرمان، تهران، مازندران ، آذربایجان شرقی و اصفهان با 6 امتیاز و تفاضل پوئن به ترتیب در رتبه های دوم تا هفتم قرار دارند.

وی افزود: در بخش انفرادی که با شرکت 128 نفر در 9 دور برگزار شد، امیر رضا آقابالا از آذربایجان شرقی با  9 امتیاز کامل مقام قهرمانی را کسب کرد؛ حامد بهروزی از کرمان با 7 و نیم و مانی جاهدی از گیلان با 7 امتیاز رتبه های دوم و سوم را از آنِ خود کردند.

مسابقات ورزش دانش آموزان کشور به میزبانی 5 استان کشور برگزار می شود و استان گیلان میزبانی 6 دوره مسابقات ورزش دانش آموزی دختر و پسر  در رشته های: شطرنج، بدمینتون و تنیس روی میز را برعهده دارد.
 
رقابت های پسران با شرکت 750 نفر از دوم مرداد آغاز شده و تا هفتم این ماه ادامه دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز