خبرگزاری کار ایران

فرهام زاهد:

بستن معابر توسط دست فروشان پذیرفتنی نیست

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۶۷۲

عضو شورای شهر رشت گفت: با ایجاد اشتغال و البته ساماندهی دست فروشان موافق هستم اما معتقدم که بستن معابر عمومی توسط این افراد پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهام زاهد عضو شورای شهر رشت در جلسه شورا با بیان اینکه مشکلاتی که در شهر رشت می‌بینیم مشکلات یک ماهه نیست و در واقع مشکلاتی است که شهرداری رشت مدتها با این مسائل درگیر است.

زاهد افزود: امیدوارم مدت زمانی که اعضای شورا به شهردار می‌دهند و همکاری که سازمانها و ارگانهای استان با شهردار رشت خواهند داشت، ما عملکرد قابل قبولی از آقای حاج محمدی شاهد باشیم.
 
وی همچنین گفت: اجازه آن را نخواهیم داد که دست فروشان با پهن کردن بساط اقدام به انسداد معابر کنند، اظهار داشت: بنده با ایجاد اشتغال و البته ساماندهی دست فروشان موافق هستم اما معتقدم که بستن معابر عمومی توسط این افراد پذیرفتنی نیست.
 
زاهد افزود: سد معبر شهرداری رشت نیازمند پالایش است. وقتی دست فروشان رفتاری عادلانه و یکسان را از ماموران سد معبر مشاهده کنند، قطعاً به قانون تمکین خواهند کرد اما متاسفانه موضوعاتی چون پرداخت مبالغی به افراد دیده می شود که حتی دستفروشان حاضرند در این خصوص به صورت شفاف افراد و مبالغ پرداختی را معرفی کنند.
 
عضو شورای شهر رشت در پایان با ادای احترام به تمامی دستفروشانی که برای کسب روزی حلال تلاش می‌کنند، تصریح کرد: بنده به ساماندهی اصولی و قانونی دستفروشان تاکید دارم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز