خبرگزاری کار ایران

در ادامه روند نشست‌های تخصصی شورای شهر کاشان با ادارات؛

بر گسترش فعالیت‌های ورزشی به عنوان راه حل مشکلات فرهنگی کاشان تاکید شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۴۶۱

در ادامه روند نشست های تخصصی شورا با ادارات، نهادها و حوزه های علمی و دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی کاشان میهمان این هفته شورا ی اسلامی شهر کاشان بود.

در ادامه روند نشست‌های تخصصی شورا با ادارات، نهاد‌ها و حوزه‌های علمی و دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی کاشان میهمان این هفته شورای اسلامی شهر کاشان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان منصور دیاری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کاشان به همراه تنی چند از معاونین و مدیران با حضور در این نشست گزارش از فعالیتهای انجام شده در این دانشگاه را ارائه کرد.

سید مهدی ناظم رضوی، رئیس شورای اسلامی شهرکاشان نیز با تجلیل از مجموعه دانشگاه آزاداسلامی کاشان و نقش آن در منطقه به لحاظ علمی، به استفاده از ظرفیت‌های علمی و آموزشی دانشگاه آزاد تاکید کردند.

ایشان با اشاره به بحثخوابگاه‌های دانشجویی و توسعه ورزش دانشجویی، راه حل مشکلات فرهنگی به خصوص در بین دانشجویان را گسترش فعالیت‌های ورزشی دانستند.

علی رسول‌زاده، نائب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان نیز با اشاره به حق بزرگ دانشگاه آزاد کاشان بر گردن کاشان، با یاد بنیان گذاران این مجموعه بزرگ نظیر پرفسور سربلوکی از ثابت و همه عزیزانی که طی این سال‌ها زحمات زیادی را متحمل شده‌اند تقدیر و تشکر کردند.

ایشان با اشاره به ضعف مدیریت علمی در خروج نخبگان کشور، خواستار جذب و حمایت از نخبگان شدند.

ثابت، دیگر عضو شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه دانشگاهی در کاشان خواستار تعامل بیشتر مجموعه‌های علمی و نخبگان با مجموعه شورا و مدیریت شهری شدند.

عرب بیگی، عضو محترم شورا با اشاره به امکانات علمی فراوان از وجود مشکلات فنی بسیاری در مسیر تحقق اهداف یاد کردند.

دیاری، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در ادامه نشست با ارائه تاریخچه شروع فعالیت‌های دانشگاه آزاد و ارائه گزارش فعالیت‌های مجموعه، تاکید کردند: با ۶۰۰۰ دانشجو و مجموعه غنی به لحاظ فنی و علمی در توسعه تحصیلات تکمیلی فعالیت خوبی داشته‌ایم.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه در حوزه برگزاری بازی‌های رایانه‌ای، مسابقات ورزشی، آمادگی دانشگاه آزاد را جهت تعامل سازنده با شورا اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز