خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت در دیدار با مردم؛

شهردار رشت به صورت شبانه روزی در تلاش است تا مشکلات کاهش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۱۸۵

ایجاد پل روگذر عابر پیاده، آسفالت و مرمت، مشارکت در برگزاری جام رمضان از جمله اقدامات قابل پیگیری خواهد بود.

شهردار رشت به همراه رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت با مردم محله نخودچر در مسجد امام جعفرصادق این محله دیدار کردند.

به گزارش ایلنا از رشت؛ رضا جمشیدی، رییس شورای اسلامی شهر رشت، افتخار حضور در کنار مردم را از برکات نظام بر شمرد گفت: باید این نعمت را قدر بدانیم که بی شک حل مشکلات و به حداقل رساندن آن در محلات مختلف از وظایف ما محسوب می شود.

وی افزود: شهردار رشت به صورت شبانه روزی در تلاش است تا مشکلات را به حداقل برساند و این دوره شورا نیز شعارگرا نبوده بلکه عمل گرا هستند.

در ادامه علوی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر رشت نیزگفت: ما به عنوان نماینده شما مردم، وظیفه رفع مشکلات را داریم و پیگیر امورات خواهیم بود.

وی افزود: ایجاد پل روگذر عابر پیاده، آسفالت و مرمت، مشارکت در برگزاری جام رمضان از جمله اقدامات قابل پیگیری خواهد بود.
موسوی روزان، عضو دیگر شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: شکر نعمت مسئولین، این است که پاسخگوی خوبی برای شهروندان باشند و امیدواریم این قدم ها و اقدامات شایسته خصوصاً در مناطق محروم سریعتر انجام پذیرد.

رسولی دیگر عضو شورا نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه اقدامات عملی و اجرایی در خصوص ایجاد پل عابر پیاده برداشته شده است و در این راستا به سازمان ترافیک برای تدوین شیوه نامه ای جهت کاهش خطرات و سایر مسائل امینی تاکید شده است که به صورت موقت اجرایی گردد.

در ادامه محمد ابراهیم خلیلی، شهردار رشت گفت: ممکن است بسیاری از وقت ها، شهروندان شرایط لازم برای مراجعه به شورا و شهرداری را نداشته باشند، از این رو ما در صدد برآمدیم تا در جمع مردم در مساجد محلات حضور پیدا نماییم.

وی افزود: ما به عنوان خادمین مردم، سعی داریم وظایفی که بر دوش مان گذاشته شده است به بهترین نحو انجام داده و بر اساس ضرورت مشکلات را الویت بندی کنیم.

خلیلی تصریح کرد؛ نباید این انتظار پیش آید که تمامی مسائل یکباره مرتفع شود، بلکه ما بر اساس الویت سعی می کنیم آنها را به حداقل برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز