خبرگزاری کار ایران

با اشاره به شرایط سخت اقتصادی جامعه مطرح شد؛

انتقاد شیرزاد از حقوق یک میلیون و دویست هزار تومانی‌کارگران شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۲۹۳

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت از پرداخت حقوق ناچیز یک میلیون و دویست هزار تومانی به کارگران پسماند خشک شهرداری رشت در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر جامعه انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه بر اساس تاکیدات کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت شهرداری ملزم به بررسی قراردادهای کارگران حجمی و شرکتی است، اظهار کرد: متاسفانه در پیمان نامه ها اضافه کاری ها منعقد نشده است.

وی با تاکید بر اینکه به منظور جلوگیری از تضییع حقوق کارگران شرکتی شهرداری رشت باید اهرم اجرایی برای آنان ایجاد شود، افزود: بر اساس افزایش حقوق های اِعمال شده در حال حاضر حقوق دریافتی کارگران شهرداری رشت باید سه میلیون تومان باشد اما متاسفانه دریافتی کارگران حجمی شهرداری رشت حدود یک میلیون و دویست و نهایتا یک میلیون و پانصد هزار تومان است.
 
شیرزاد با بیان اینکه کارگران پسماند خشک در حال حاضر یک میلیون و دویست هزار تومان حقوق دریافت می کنند گفت: این افراد بارها اعلام کرده اند که در صورت اعتراض اخراج می شوند.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت با اشاره به اینکه قانون سختی کار برای کارگران شهرداری رشت محاسبه نمی شود، افزود: پیمانکاران در این باره به صورت سلیقه ای عمل می کنند و انتظار می رود در انعقاد قراردادهای جدید که طی ماه آینده منعقد می شود به این مباحث توجه شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز