خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

باید با تلاش زمینه ارتقاء کیفی خدمات درمانی را فراهم کنیم/ برای رفع کاستی‌ها نیازمند همدلی هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۲۹۵

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بامداد امروز به صورت سر زده از بیمارستان پورسینای رشت بازدید و روند خدمت رسانی در این مرکز آموزشی - درمانی را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایلنا از رشت، دکتر ارسلان سالاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بامداد امروز به صورت سرزده از بخش های اورژانس، نورولژی، ارتوپدی، استروک، بوفه و آشپزخانه این مرکز آموزشی درمانی بازدید کرد و از نزدیک روند خدمت رسانی به بیماران، همراهان، خدمات رفاهی کارکنان و زیر ساخت های درمانی این بیمارستان را مورد بررسی قرار داد.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در حاشیه بازدید از بیمارستان پورسینا گفت: انجام بازدیدهای دوره‌ای، نظارت و پایش مستمر می‌تواند منجر به شناسایی مشکلات و بهبود عملکرد واحدهای ارایه دهنده خدمت شود، در این زمینه تمامی حوزه های دانشگاه باید نقش آفرین باشند.

وی با بیان این که رفع برخی از کاستی موجود در حوزه های مختلف بهداشت و درمان، نیازمند کمک، همدلی و همراهی همه دوست داران حوزه سلامت، اعم از اساتید، کارکنان، دانشجویان، مسئولان و ذینفعان دانشگاه است، تصریح کرد: با تلاش باید زمینه ارتقای کیفی و کمی خدمات حوزه سلامت اعم از؛ بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز