خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بهداشت شورای رشت خبر داد:

خرید پانزده دستگاه اتوبوس برای جامعه معلولین

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۷۰۷

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت از خرید پانزده دستگاه اتوبوس شهری دارای استانداردهای جهانی به منظور بهره مندی بیشتر جامعه معلولین از خدمات حمل و نقل عمومی در رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با اشاره به مناسب‌سازی محیط شهری برای جامعه معلولین رشت، اظهار کرد: مناسب سازی در بخش های مختلفی از رشت در حال انجام است.

وی به خرید پانزده دستگاه اتوبوس شهری ویژه جامعه معلولین اشاره کرد و گفت: پانزده دستگاه اتوبوس بر اساس استانداردهای جهانی و به منظور سهولت بخشیدن به بهره مندی از حمل و نقل عمومی برای جامعه هدف خریداری و در پنج منطقه رشت توزیع شده اند.
 
شیرزاد با بیان اینکه اقدامات دیگری به منظور مناسب سازی محیط شهری در رشت در حال انجام است تصریح کرد: اصلاح و ترمیم ورودی ترمینال ، نصب ورودی های مناسب در پارک های پرتردد و غیره از جمله اقداماتی است که در راستای مناسب سازی محیط شهری در رشت در حال انجام است
 
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با تاکید به اصلاح و تعویض کف پوش بازار رشت بیان کرد: به منظور سهولت در تردد جامعه معلولین به ویژه نابینایان  اصلاح و تعویض کف پوش های مناطق پنجگانه شهر رشت آغاز شده است.
 
شیرزاد مناسب سازی محیط شهری را از جمله اولویت های مدیریت شهری دانست و گفت: امیدوارم با اقدامات انجام شده مشکلات پیش روی جامعه هدف برطرف و موجبات رضایتمندی آنان فراهم شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز