خبرگزاری کار ایران

شیرزاد مطرح کرد:

محافظت از منابع آبی وظیفه عمومی است

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۷۳۴

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت گفت: با توجه به بحران آب ، محافظت از منابع آبی وظیفه عمومی است.

به گزارش  ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد در حاشیه برگزاری دهمین جشنواره نخستین واژه آب که با مشارکت شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان و با حضور مسئولان در دبستان دخترانه انقلاب اسلامی ساغریسازان رشت برگزار شد، اظهار کرد: زنگ خطر کم آبی به صدا درآمده و باید در این باره تصمیمات مدیریتی و تاثیرگذار اجرایی شود.

وی با تاکید بر ارائه الگوی مناسب مصرف آب افزود: متاسفانه به علت برداشت‌های غیر اصولی از منابع آب، انجام کشاورزی بر اساس روش‌های سنتی و … امروزه بحران آب به دغدغه ای جدی تبدیل شده است.
 
شیرزاد با بیان اینکه الگوی مصرف صحیح آب باید از سنین کودکی آموزش داده شود گفت: یقینا با پرداختن به این مقوله مهم در مهدهای کودک، مدارس و … می توانیم نسبت به فرهنگ سازی مناسب در این باره اقدام کرد.
 
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت نیاز جامعه بشری به منابع آبی را موضوعی غیر قابل انکار دانست و گفت: حتی تصور سپری کردن یک روز بدون وجود آب نیز ناراحت کننده است.
 
شیرزاد با اشاره به افزایش مهاجرت به شهرهای شمالی کشور با توجه به مشکلات اخیر کم آبی بیان کرد: یقینا این مسئله در آینده ای نه چندان دور موجب کاهش منابع آبی شهرهای شمالی کشور شده و باید برای مدیریت این مسئله دستگاه های مربوطه برنامه ریزی های لازم را انجام بدهند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز