خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان خواستار شد:

نصب تندیس بزرگان و مشاهیر استان در مرکز شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۲۵۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان خواستار طراحی و نصب تندیس بزرگان و مشاهیر استان همراه با شرح مختصری از آنها در نقاط مرکزی شهر رشت شد.

به گزارش ایلنا از رشت،تعدادی از اعضا و کارکنان شورای اسلامی و شهرداری رشت و مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان به منظور بررسی نصب المانی از روزنامه “خیر الکلام” به عنوان اولین روزنامه انتشار یافته در تاریخ استان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان دیدار و گفت و گو کردند.

 در این دیدار کیوان محمّدی رئیس سازمان در سخنانی با تأکید بر انجام کارهای ماندگار در راستای معرفی هرچه بهتر فرهنگ غنی استان گفت: داشتن طراحی منظم و خلاقانه و جانمایی مناسب در پروژه‌های سیما و منظر شهری امری ضروری است.

وی ادامه داد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری می‌باید از الگو‌های مناسب و به‌روز در امر زیباسازی شهر استفاده نماید. همین امر علاوه بر رضایت شهروندان، باعث جذب و ماندگار بیشتری گردشگران خواهد شد.

محمّدی خواستار طراحی و نصب تندیس بزرگان و مشاهیر استان همراه با شرح مختصری از آنها در نقاط مرکزی شهر شد و تأکید کرد: نصب المانی از روزنامه “خیر الکلام” به عنوان اولین روزنامه انتشار یافته در تاریخ گیلان کاری است که مدت‌ها درباره آن صحبت شده و می‌تواند اقدامی مثبت در تبیین هویت گیلان برای جوانان استان و کشور باشد. از اینرو در حد امکانات، آمادگی هرگونه همکاری از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان جهت چنین اقداماتی که در راستای حفظ میراث فرهنگی و مکتوب استان باشد، وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سطح پروژه‌های محدود مانند نصب تندیس مشاهیر البته با جانمایی درست می‌توانیم با شهرداری همکاری داشته باشیم.

 در این دیدار هریک از حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره موضوع جلسه پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز