خبرگزاری کار ایران

فرماندار سیاهکل خواستار شد:

تشکیل گشت مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در سیاهکل

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۱۰۸

فرماندار سیاهکل تشکیل گشت مشترک مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در هر بخش با محوریت بخشداران و عضویت دستگاه های مسئول و متولی را خواستار شد.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، فرماندار سیاهکل در جلسه ستاد کنترل ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان با اشاره به اقدامات در بحث رفع تصرفات غیرقانونی اراضی ملی و کشاورزی گفت : مراجع صدور پروانه با هماهنگی دستگاه های مسئول و با اجرای گشت مشترک ضمن شناسایی ساخت و ساز غیر مجاز ، طبق قانون با این گونه ساخت و سازها برخورد شود و لازم است بار دیگر تاکید شود که مراجع صدور پروانه و ادارات ذیربط در خصوص کاربری و رعایت حرایم با اخذ مجوز استعمالات نسبت به صدور پروانه اقدام کنند .

محمود صوفی با تاکید بر ضرورت رفع تصرف اراضی ملی و کشاورزی توسط منابع طبیعی و جهاد کشاورزی اظهار داشت : ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی با هماهنگی دستگاه قضائی و همکاری مراجع قانونی و با رعایت قوانین و مقررات نسبت به شناسایی و رفع تصرف اراضی منابع طبیعی ، ملی و کشاورزی اقدام قانونی کنند.

وی افزود: حفظ و حراست از جنگل ها و مراتع و منابع ملی برعهده منابع طبیعی است و طبق مصوبات کارگروه های مرتبط با حوزه منابع طبیعی ، جهادکشاورزی و امور منابع آب که ضمانت اجرایی نیز دارد در صورت مشاهده تصرف اراضی و هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز با استناد به قوانین و مقررات با این افراد رفتار و برخورد قانونی نماید.


فرماندار سیاهکل تشکیل گشت مشترک مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در هر بخش با محوریت بخشداران و عضویت دستگاه های مسئول  و متولی را متذکر شد و افزود : انتظار است با تقویت فرهنگ عمومی به سمت و سویی حرکت شود که از اراضی کشاورزی و باغی توسط مردم با جان و دل حفاظت شود و می طلبد که دستگاه های ذیربط در کنترل ساخت و ساز غیر مجاز از ظرفیت و پتانسیل مردم با فرهنگ و شریف شهرستان استفاده کنند تا شاهد شکوفایی اقتصادی کشور باشیم و شاهد تخریب عرصه های ملی و محیط زیست نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز