خبرگزاری کار ایران

علیرضا یزدانی خبر داد:

وجود بیش از هزار زندانی جرایم غیرعمد در گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۹۹۳

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان امروز گفت: در حال حاضر هزار و ۱۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان چشم انتظار کمک‌های خیران هستند و برای آزادی این تعداد زندانی ناتوان از پرداخت دیه جرایم غیرعمد به ۸۰میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا یزدانی گفت: در حال حاضر هزار و ۱۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان چشم انتظار کمک‌های خیران هستند و برای آزادی این تعداد زندانی ناتوان از پرداخت دیه جرایم غیرعمد به ۸۰ میلیارد تومان نیاز است.

وی با بیان اینکه بیشتر این زندانیان به علت محکومیت مالی ناشی از صدور چک و سفته در زندان به سر می‌برند، افزود: ماه مبارک رمضان امسال برای آزادی زندانیان ناتوان از پرداخت دیه جرایم غیرعمد ۱۱ جشن گلریزان در گیلان برگزار می‌شود که پیش‌بینی می‌شود خیران ۳میلیارد تومان کمک کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان گفت:جشن‌های گلریزان گیلان امسال از امشب در لاهیجان آغاز و تا ۲۳ رمضان در تالش به پایان می‌رسد.

علیرضا یزدانی افزود: جشن گلریزان در رشت ۱۳ رمضان قبل اقامه از نماز مغرب و عشا در سالن همایش دادگستری گیلان برگزار خواهد شد. پارسال ۳۵۷زندانی جرایم غیرعمد گیلان با کمک خیران از زندان‌ آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان تصریح کرد:خیران می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۸۰۰۲۰۹۹۰۰ بانک تجارت، ۰۱۰۵۴۵۱۶۱۷۰۰۶ بانک ملی و یا از طریق موبایل با شماره گیری #۷۷۷۷۰۱۳*۷۸۰* واریز کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز