خبرگزاری کار ایران

در حمایت از زندانیان استان؛

جشن گلریزان در شهرستان‌های کردستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۲۵۴

مدیرکل زندان‌های کردستان از برگزاری جشن گلریزان در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسحاق ابراهیمی به‌منظور برگزاری باشکوه جشن گلریزان با ماموستا خدایی امام جمعه سنندج دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به نقش موثر روحانیون در امور خیرخواهانه و خداپسندانه گفت: حضور روحانیون در عرصه های مختلف از جمله امور خیرخواهانه تاثیر بسزایی در جلب مشارکت‌های مردمی داشته و امیدواریم امسال در جشن گلریزان و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد بتوانیم همچون سنوات گذشته حمایت روحانیون و ماموستاهای سطح استان را از این امر خداپسندانه شاهد باشیم.

ابراهیمی از برگزاری جشن گلریزان در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: جشن گلریزان با مشارکت مردم مسئولان و خیرین در تمامی شهرهای استان که دارای زندان باشند برگزار خواهد شد و امیدواریم در پایان این جشن‌ها شاهد بازگشت تمامی زندانیان جرائم غیرعمد استان به آغوش گرم خانواده هایشان باشیم.

نائب‌رئیس هیأت امنای ستاد دیه کردستان آسیب‌هایی که پیش روی خانواده‌های زندانیان است را جدی قلمداد کرد و بیان داشت: وقتی که برچسب زندانی بر پیشانی فردی زده می‌شود متاسفانه دیدگاه جامعه نسبت به وی و خانواده‌اش تغییر پیدا می‌کند و این تغییر نگرش، آسیب‌های فروانی را متوجه اینگونه خانواده‌های آسیب‌پذیر می‌کند که قطعا تهدیدی جدی برای کل جامعه است.

ماموستا خدایی امام جمعه سنندج نیز ضمن حمایت از جشن گلریزان اظهار داشت: حضور در جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یک تکلیف است و قطعا مردم مومن و دین مدار کردستانی همچون سنوات گذشته حضوری گرم و باشکوه  را رقم خواهند زد.

امام جمعه سنندج ضمن ابراز ناخرسندی از حضور ۲۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان گفت: امیدوارم در ماه مبارک رمضان امسال با حضور مادی و معنوی مردم خداجوی کردستان شاهد آزادی تمامی زندانیان جرائم غیرعمد از زندان‌های استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز