خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان رشت مطرح کرد:

لزوم جبران عقب ماندگی رشت در جذب اعتبارات اشتغال‌زایی

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۵۱۴

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه باید در مرحله دوم توزیع اعتبارات اشتغال زایی، عقب ماندگی درجذب سهم شهرستان جبران شود، گفت: رشت به عنوان مرکز استان باید پیشرو در جذب تسهیلات و ایجاد فرصت‌های شغلی داشته باشد.

به‌گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی‌زاده در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت، با بیان اینکه مسائل اقتصادی و معیشتی همواره مهمترین دغدغه مردم و مسئولان بوده است، اظهار کرد: همچنان مسائل اقتصادی، اشتغال و ایجاد فرصت‌های جدید در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و نامگذاری امسال به رونق تولید هم با حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان میسر می‌شود.

فرماندار شهرستان‌رشت افزود: با توجه به ضرورتی که همواره برای معیشت و اقتصاد وجود داشته امسال به نام «رونق‌تولید» نامگذاری شده است، لذا برای اینکه رونق تولید تحقق یابد، باید به ایجاد فرصت شغلی از طریق اعطای تسهیلات بیش ازپیش توجه کنیم.

وی با اشاره به جایگاه موثر کارگروه اشتغال در رونق اشتغال زایی، گفت: باید در مرحله دوم توزیع اعتبارات اشتغال زایی، عقب ماندگی درجذب سهم شهرستان جبران شود و رشت به عنوان مرکز استان باید پیشرو در جذب تسهیلات و ایجاد فرصت‌های شغلی باشد.

فرماندار شهرستان رشت گفت: در سال گذشته 33 جلسه کارگروه اشتغال در شهرستان برگزار شد که نشان از جدیت و پیگیری قابل تقدیر در جذب اعتبارات اشتغالزایی دارد اما این کافی نیست وجذب تسهیلات درمرحله بعدی باید شتاب بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز