خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

ظرفیت آستارا در اشتغال و سرمایه‌گذاری غیرقابل انکار است

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۰۴۵

فرماندار آستارا گفت: آستارا دارای ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های اقتصادی، گردشگری و فرهنگی است که می توان با جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از آنها برای اشتغال بهره‌گیری کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، حسن رستم زاد در جمع اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آستارا با اشاره به استعداد، ظرفیت ها و منابع خدادادی شهرستان مرزی آستارا در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و هنری، اظهار کرد: این شهرستان مرزنشین از دیر باز مهد فرهنگ، هنر، شعر، ادب و موسیقی بوده و فرهنگ و هنر به واسطه وجود اساتید و فرهیختگان ملی با مردم این منطقه عجین شده است.                                                         

وی با بیان اینکه هنر و فرهنگ رساترین ابزار انتقال پیام به جامعه است، گفت: هنر و هنرمندان همواره در طول تاریخ جایگاه ویژه و ماندگاری داشته اند.

ستم‌زاد با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم مرزنشین آستارا از اجرای هنر نمایش و تئاتر در این شهرستان، افزود: کمبود سالن‌های فرهنگی و هنری از مشکلات این شهرستان گردشگرپذیر کشور است و به صورت جدی پیگیر مشکلات اهالی فرهنگ و هنر آستارا خواهم بود.

فرماندار آستارا محدودیت‌های موجود در کمک‌های دولتی به تجهیز کامل سالن و ادامه احداث فاز بعدی سالن بزرگ فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان را یادآورشد و بیان‌کرد: باید از توان خیرین و همچنین سازمان‌های مردم نهاد و جامعه فرهنگ دوست شهرستان مرزی آستارا در این زمینه استفاده کرد.

در این نشست حاضرین به بیان مشکلات و دیدگاه های خود در عرصه هنر پرداختند و برخی مشکلات نیز توسط فرماندار به طور ویژه پیگیری و به نتیجه رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز