خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان عنوان کرد:

تاثیر رسیدگی به مشکلات طرح‌های نیمه تمام تولیدی در جذب سرمایه گذاران جدید

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۷۹

رسیدگی به مشکلات طرح‌های نیمه تمام تولیدی و صنعتی، زمینه ساز جذب سرمایه گذاران جدید در گیلان است.

استاندار گیلان گفت: رسیدگی به مشکلات طرح‌های نیمه تمام تولیدی و صنعتی، زمینه ساز جذب سرمایه گذاران جدید در گیلان است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در ستاد تسهیل سرمایه‌گذاری و امور کارآفرینی گیلان با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، برطرف شدن موانع سرمایه‌گذاری را مورد تأکید دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار داد.

وی با بیان اینکه گیلان را به عنوان استانی که سرمایه‌گذار می‌پراند می‌شناسند، اظهار کرد: زمینه بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی از بیکاری و نبود اشتغال است بنابراین باید فضا را برای حضور سرمایه‌گذار فراهم کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به طرح منطقه نمونه گردشگری تالاب کیاکلایه لنگرود مصوبه دور نخست سفر دولت نهم به گیلان، گفت: موانع قضایی این پروژه برطرف شده است.

وی رسیدگی به مشکلات طرح‌های نیمه تمام تولیدی و صنعتی را زمینه ساز جذب سرمایه گذاران جدید در استان دانست و افزود: تحقق این هدف مستلزم تلاش و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط است.

احمد سیاوش‌پور، رئیس کل دادگستری گیلان، نیز در این نشست هرگونه مانع تراشی برای اجرای طرح‌های اشتغالزا را فساد برشمرد و گفت: بحثبیکاری از هر منکری بد‌تر است و ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی به بیکاری مربوط می‌شود. از اینرو اولویت همه باید موضوع اشتغالزایی باشد.

در این نشست مقرر شد؛ سرمایه گذار در فاز نخست برای ساخت تله کابین و سورتمه فعالیت خود را ادامه دهد و برای اجرای بخش‌های دیگر شامل ساخت هتل، زمین‌های ورزشی و امکانات رفاهی واقامتی مجوزهای لازم را اخذ کند.

سرمایه گذار بخش خصوصی تاکنون برای اجرای این طرح ۱۲۰میلیبارد تومان هزینه کرده است.

هزینه پیش بینی شده اجرای کامل این طرح با اشتغالزایی ۲۵۰۰نفر ۸۰۰میلیارد تومان برآورد شده است.

ستاد تسهیل امور سرمایه گذاری و کار آفرینی برای بررسی طرح‌های بزرگ سرمایه گذاری و حل مشکلات واحدهای تولیدی کار آفرینی هرهفته به ریاست استاندار برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز