خبرگزاری کار ایران

نشست اعضای کارگروه اقتصادی شهرستان قرچک برگزار شد

تصمیمات مسئولان قرچک برای توسعه همه جانبه

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۶۷

فرماندار قرچک بر لزوم جذب سرمایه گذاران و حمایت از کارآفرینان و تولید کنندگان این منطقه تاکید کرد وگفت: برای دستیابی به توسعه همه جانبه باید بخش های مختلف و ظرفیت های موجود مورد بررسی و تقویت شوند.

ایلنا: نشست کارگروه اقتصادی – تولیدی و توسعه صادرات در شهرستان قرچک برگزار شد و طی آن اعضاء به بحثو تبادل نظر در رابطه با راهکارهای سرمایه گذاری و رفع موانع موجود پرداختند.

به گزارش " ایلنا " این نشست صبح امروز چهارشنبه با حضور " رضا ریاحی " فرماندار شهرستان قرچک، " بهنام جهانی " بخشدار مرکزی، " ولی الله زندیه " رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و دیگر رؤسای ادارات منطقه در محل فرمانداری برگزار شد.

در این نشست فرماندار شهرستان قرچک بر توسعه زیرساخت های موجود برای توسعه بخش اقتصادی شهرستان تأکید کرد و گفت: در سالهای اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی و وضع تحریم ها مشکلاتی برای جذب سرمایه گذاران در کشور به وجود آمد که به تبع آن، شاهد بروز مشکلاتی بودیم اما باید با برنامه ریزی دقیق و اصولی و همفکری دستگاههای اجرایی در سطح شهرستان مشکلات موجود برطرف شود.

" رضا ریاحی " بر ضرورت جذب سرمایه گذاران و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه قرچک شهرستانی نوپاست و ظرفیتهای فراوانی برای اجرای ایده های نو و دقیق دارد، بایستی برای رونق وضع اقتصادی منطقه از سرمایه گذاران دعوت به عمل آید و دستگاههای اجرایی نیز تمام تلاش خود را بکار گیرند تا موانع موجود را رفع کنند.

وی با بیان اینکه کشاورزی، صنعت و اشتغال سه حوزه مهم برای توسعه قلمداد شده و با یکدیگر ارتباط تنگاتنگ دارند، بیان کرد: تمام اقدامات و برنامه ریزی های حوزه کشاورزی و صنعت باید به نحوی باشد که زمینه برای ایجاد اشتغال بیشتر فراهم شود.

این مسئول همچنین بر تسریع در صدور مجوزهای لازم برای ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی تأکید و دستورات لازم را در جهت مباحثمطرح شده صادر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز