خبرگزاری کار ایران

حاجی پور:

پیروزی تیم‌های سپیدرود و داماش شادی را به شهر برمی‌گرداند

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۲۹۹

عضو شورای شهر رشت گفت: پیروزی تیم‌های سپیدرود و داماش شادی را به شهر برمی گرداند.

به گزارش ایلنا از رشت، عضو شورای شهر رشت، شوراها را مظلومان کشور خواند و گفت: امیدوارم همه شوراها را باور کنند.

وی ضمن سپاس از صعه صدر استاندار در درخواست اعضای شورا در حل مشکلات رشت، گفت: اوضاع تیم سپیدرو بسیار متزلزل است و اگر بازی را ببازد، ممکن است نتواند در لیگ برتر بماند.
 
حاجی پور تاکید کرد: پیروزی این تیم ها شادی را به شهر برمی گرداند. روز گذشته تیم داماش در تهران مساوی کرد و بازی یکشنبه آتی برای داماش سرنوشت ساز خواهد بود و پس از ۳سال زحمات همه اعم از شورا و مردم و ... یک بازی برای داماش سرنوشت ساز خواهد بود.
 
وی با اشاره به مصوبه قبلی شورا در کمک به این تیم ها و ایراد فرمانداری گفت: اگر بنا به کمک هست، همین هفته باید کمک شود.
خیلی ها به دنبال مقصر هستند. در هیچ مصوبه ای برای کمک به تیم های ورزشی شرط تحقق بودجه، نیامده است اما چرا فرمانداری در کمک به این تیم ها را مشروط به تحقق نموده است.
 
وی ضمن تقدیر از فرمانداری رشت، بیان داشت: با مذاکره مقرر شد این شرط از مصوبه برداشته شود. با استاندار هم مذاکره شده تا براساس بودجه انجام شود. از فرماندار هم می خواهم عنایت کرده تا این مشکل حل شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز