خبرگزاری کار ایران

با حضور در صومعه‌سرا انجام شد؛

بازدید استاندار گیلان از یک بانک نشاء برنج و گفت‌و‌گو با کشاورزان در غرب گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۵۵۰

استاندار گیلان با حضور در شهرستان صومعه سرا از یک بانک فعال نشاء برنج در غرب گیلان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، مصطفی سالاری در جریان بازدید از یک بانک نشاء، روند کاشت بذر در خزانه و آماده‌سازی برای کشت در مزارع را مورد بازدید قرار داد و به گفت‌و‌گوی صمیمی با تعدادی از کشاورزان منطقه پرداخت.

سالاری در جریان این بازدید با اشاره به اهمیت توسعه فضای کسب و کار به ویژه در حوزه کشاورزی گیلان اظهار داشت: باید با مدیریت و برنامه ریزی صحیح آن دسته از واحدهای تولیدی که در ایام مشخصی از سال فعالیت دارند و در دیگر فصول بیکار هستند را به سمت و سوی اشتغال سودآور پایدار و دائم سوق دهیم.

وی افزود: نباید سرمایه ای که برای تاسیس یک واحد تولیدی هزینه شده نادیده گرفته شود و از همین رو لازم است تا نسبت به اجرای دیگر طرح هایی که با امکانات و ظرفیت این نوع تاسیسات همخوانی دارد در دیگر ایام سال اقدام کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان رونق اقتصادی و اشتغال را در گرو بهره گیری از ظرفیت‌های موجود خواند و گفت: باید به مقوله آموزش مهارت های مرتبط با امکانات هم توجه ویژه ای داشت.

در اغلب نقاط استان های گیلان و مازندران، عملیات کاشت بذر در خزانه تا اواسط فروردین ماه ، عملیات نشاء کاری از اوایل تا اواسط اردیبهشت ماه و برداشت شلتوک برنج اواخر تابستان انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز