خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت تاکید کرد:

لزوم تشکیل کمیته‌های ستاد ساماندهی جوانان در شهرستان شفت

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۳۰۸

فرماندار شفت بر لزوم تشکیل کمیته‌های ستاد ساماندهی جوانان در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شفت در سالن میرزای شفتی فرمانداری، فرارسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد حضرت اباالفضل(ع) و روز جانباز و همچنین سالروز ولادت امام سجاد(ع) را تبریک گفت و افزود : میلاد حضرت قائم(عج) یکی از اعیاد بزرگ شیعیان جهان است و جشن نیمه شعبان در شهرستان شفت باید باشکوه برگزار شود .

فرماندار شفت در ابتدای این نشست اقدام مذبوحانه ایالات متحده آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریسم را محکوم کرد و افزود: اقدام ترامپ به دور از تفکر و اندیشه و خارج از عرف و  قوانین بین االمللی است .

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران نه تنها یک نیروی نظامی قانون مند ، بلکه یک ایدئولوژی برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است، افزود : نمایندگان مردم ایران در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در خانه ملت با حرکت نمادین خود پاسخ معنا داری به دولتمردان آمریکا دادند.

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان فرصتی مناسب برای پرداختن به جایگاه و مطالبات جوانان است اذعان داشت: صداقت، صراحت، پویایی و نواندیشی مهمترین شاخصه های جوانی است .

وی با بیان اینکه عدم ساماندهی امور جوانان شهرستان همواره در نشست ها و گفتگوهایی که به مناسبت های مختلف با جوانان داشته ام ؛ از سوی آنان مطرح شده و معتقدم مطالبه ای صحیح و بجا است، افزود : جایگاه اداره کل ورزش و جوانان گیلان و دستگاه ذیربط شهرستانی در ساماندهی امور جوانان باید مشخص و پررنگ باشد و اداره شهرستان در این راستا وظیفه مند است و باید مسایل و موضوعات این حوزه را به طور مستمر پیگیری کند.

محسنی با اشاره به اینکه مدیران استانی ورزش و جوانان باید صدای جوانان شهرستان شفت به ویژه بانوان را بشنوند، افزود : جوانان نیروی محرکه جامعه هستند و توانمندی های آنان باید دیده شود .

وی با بیان اینکه جوانان مستعد، ورزشکاران، قهرمانان ملی، کشوری و استانی بسیاری در سطح شهرستان شفت فعالیت می کنند و باید سازماندهی و از ظرفیت های آنان بهره گیری شود، افزود: کمیته های ساماندهی جوانان باید توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان تشکیل شود .

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی و حمایت از جوانان کارآفرین برای بهبود وضعیت اشتغال ضروری است و باید با همکاری همه دستگاه‌ها پیگیری شود، افزود: ایجاد نشاط اجتماعی نیازمند برنامه ریزی است .

محسنی در ادامه خواستار برگزاری جشن روز جوان و تجلیل از قهرمانان در شهرستان شفت شد و اذعان داشت : دستگاه های فرهنگی در برگزاری این برنامه با اداره ورزش و جوانان همکاری کنند .

گفتنی است هاشم اسماعیلی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان نیز در این جلسه حضور داشت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز