خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

توسعه بهداشت و سلامت نیازمند فرهنگ سازی است

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۲۲۰

فرماندار شهرستان آستارا گفت: بهداشت و سلامت در این شهرستان باید با گفتمان عمومی و فرهنگ سازی، توسعه یابد و مشارکت سازمان های مردم نهاد در این رابطه ضروری است.

به گزارش ایلنا از آستارا، حسن رستم زاد به مناسبت روز جهانی بهداشت در دیدار با کارکنان شبکه بهداشت و درمان آستارا در این اداره بیان داشت: دولت تدبیر و امید برنامه های خوبی جهت ارتقاء کمی و کیفی نظام سلامت داشته و اقدامات انجام گرفته در تکمیل بیمارستان 132 تختخوابی آستارا گواه آن است.

وی اضافه کرد: عملیات ساخت بیمارستان شهر لوندویل به زودی آغاز خواهد شد و تامین پزشک متخصص و تجهیز بیمارستان 132 تختخوابی از برنامه های حوزه بهداشت و درمان است.

فرماندار آستارا گفت: تجهیز و راه اندازی بیمارستان به تنهایی کیفیت حوزه سلامت را ارتقاء نخواهد داد و باید زمینه ماندگاری متخصصان بهداشت و درمان را در آستارا فراهم کنیم.

رستم زاد اظهار کرد: فعالیت بیش از 20 خانه بهداشت در روستاها نقش مهمی در ارائه خدمات درمانی به مردم دارد و باید خدمات حوزه سلامت دولت در آستارا، بیش از گذشته احساس شود.

فرماندار آستارا فعالیت‌های ماموران بهداشت‌محیط در تعطیلات نوروز را مثبت ارزیابی کرد و تداوم نظارت بر بهداشت اماکن عمومی را خواستار شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز