خبرگزاری کار ایران

در آستانه سفر رئیس جمهور به گیلان انجام شد:

بررسی بارانداز و پایانه ریلی بین المللی آستارا، بازدید و میزان پیشرفت این پروژه

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۷۹۳

فرماندار آستارا در آستانه سفر رئیس جمهور به استان گیلان و آغاز رسمی عملیات احداث پروژه راه آهن رشت – آستارا، از پل ریلی مرزی، بارانداز و پایانه ریلی بین المللی آستارا، بازدید و میزان پیشرفت این پروژه را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا،فرماندار آستارا گفت: بارانداز و ترمینال بین المللی ریلی آستارا در زمینی به مساحت 60 هکتار در حال انجام می باشد که فاز نخست آن به وسعت 35 هکتار به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع برای این پروژه 60 میلیون دلار سرمایه گذاری صورت می پذیرد، ادامه داد: برای تکمیل فاز اول، عملیات احداث سه دهنه پل به روی رودخانه مرزی آستاراچای، روگذر جاده باغچه سرا و روگذر کمربندی ضلع غربی شهر، 15 کیلومتر ریل گذار در حدفاصل سه کیلومتری مرز تا بارانداز، محوطه سازی، احداث ساختمان 300 متری گمرک و سایر کارهای زیر بنایی انجام شده است.

رستم زاد با بیان اینکه در فاز دوم ترمینال های اختصاصی غلات، نفت و سایر زیر ساخت ها تکمیل می شود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر عملیات صادرات، واردات و ترانزیت از این پایانه در حال انجام است و هر روز نسبت به روز گذشته افزایش می یابد.

در جریان این بازدید، «کامبیز لقمانی مقدم» معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار و «بابک باستانی» بخشدار مرکزی این شهرستان حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز