خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

نرخ بلیط اتوبوس تا نیمه اسفند تغییری نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۲۰۶

مدیرکل‌حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به اینکه تاکنون هیچگونه افزایش قیمت بلیط اتوبوس نداشته‌ایم، گفت: طبق آخرین ابلاغ قیمت بلیط‌های اتوبوس تا این لحظه هیچ افزایش قیمتی نداشته است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا نازک‌کار امروز در نشست خبری با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیط‌های اتوبوس اظهارکرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده توسط مسئولان، پیش‌فروش بلیط‌های اتوبوس ویژه ایام نوروز از ۱۲ اسفندماه آغاز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم می‌توانند از مراکز فروش بلیط اتوبوس اقدام به خرید کنند، گفت: مردم می‌توانند از تاریخ اعلام‌شده با مراجعه به مراکز فروش بلیط یا از طریق سایت‌های اعلام‌شده بلیط خود را خریداری کرده و با خیال آسوده به مسافرت خود بپردازند.

مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با اذعان به اینکه تاکنون هیچ افزایش قیمت بلیط اتوبوس نداشته‌ایم، تصریح کرد: طبق آخرین ابلاغ قیمت بلیط های اتوبوس تا این لحظه هیچ افزایش قیمتی نداشته و اگر بنابر افزایش باشد باید تا قبل از ۱۲ اسفند ابلاغ و به اطلاع هم‌وطنان خواهیم رساند.

نازک‌کار با اعلام آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات رسان مسافربری در استان گیلان افزود: تاکنون با ۱۴۰ شرکت حمل نقل جاده‌ای که شامل ۱۸۱ دستگاه اتوبوس، ۷۸۸ مینی‌بوس و یک هزار ۶۲۴ دستگاه سواری آماده خدمات‌رسانی مسافربری به مردم استان گیلان است.

وی با درخواست از مردم برای خرید سریع بلیط اتوبوس از طریق سایت و مراکز فروش بلیط گفت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و با توجه به حجم بالای مسافرت در این ایام از مردم استان گیلان خواهش می‌کنم برای خرید بلیط از تاریخ معلوم شده اقدام و خرید بلیط را به‌روزهای واپسین ایام سال نکشانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز