خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای رشت مطرح شد؛

دفاع شیرزاد از پرداخت دیه به بازماندگان دو آتش‌نشان شهید شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۰۴۸

عضو شورای شهر رشت از پرداخت دیه به بازماندگان دو آتش‌نشان شهید به نام های عبدی و مرادی دفاع کرده و خواستار حمایت بیشتر از مجموعه کارکنان شهرداری رشت بالاخص آتش نشانان شد.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با حمایت از لایحه پرداخت دیه به خانواده های دو آتش‌نشان شهید به نام های عبدی و مرادی اظهار کرد: عدم پرداخت دیه به خانواده های دو آتش‌نشان شهید به نام های عبدی و مرادی طی این سالها به واسطه قصور شهرداری رشت بوده است.

 وی با بیان اینکه حادثه ای که در سال ۷۵ در حین اعزام به محل ماموریت برای دو آتش‌نشان به نام‌های عبدی و مرادی به وقوع پیوست منجر به فوت آنان شد، افزود: متاسفانه به واسطه اینکه خودروهای سازمان آتش نشانی در آن سال فاقد بیمه شخص ثالث بود ، حق قانونی بازماندگان این دو آتش نشان پرداخت نشد.
 
شیرزاد با تاکید بر اینکه آتش نشانان جان خود را در طَبق اخلاص گذاشته اند، افزود: باید از این افراد و خانواده های آنان به خوبی‌حمایت شود و این دو آتش‌نشان شهید نیز در حین اعزام به محل ماموریت جان خود را از دست داده و باید حق قانونی خانواده های آنان پرداخت شود.
 
وی با اعلام اینکه شهرداری رشت با دستگاه های دیگر در مباحث مالی مساعدت فراوانی انجام می دهد بیان کرد: انتظار دارم با لایحه پرداخت دیه به بازماندگان این دو آتش نشان شهید که از خانواده بزرگ شهرداری رشت هستند موافقت شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز