خبرگزاری کار ایران

رسولی خواستار شد:

نامگذاری خیابانی در رشت به نام آیت الله رفسنجانی/تحقیق و تفحص در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۸۸۶

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت خواستار تحقیق و تفحص در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت شد .

به گزارش ایلنا از رشت،رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت اظهار کرد: مشکل مالی و پرداخت های متعدد غرامت از سوی شهرداری بسیار جدی است و مورد تاکید همه اعضای شوراست.

رضا رسولی تاکید کرد: رشت پیشانی استان است و حل این مشکلات عزم همه مدیران و مسئولان استان را می‌طلبد.

وی ابراز کرد: استاندار جوان با به‌کارگیری نیروهای جوان در بدنه مدیریتی نسیم امید را در استان وزانیده است و قطعا باید مشکلات رشت را به عنوان مرکز استان با نگاه ویژه ببینند.

رسولی افزود: اما این نافی وظیفه نظارتی ما نیست. اگرچه در دوره قبل نیز برخی از اعضای فعلی شورا حضور داشتند، ولی امروز روز حساب است و قبل از اینکه به حساب ما رسیدگی شود باید به حساب خود رسیدگی کنیم و باید تلاش کنیم در مسیر شکوفایی گام برداریم.

عضو شورا با اشاره به لوایح تعرفه عوارض که در کمیسیون‌های عمران و بودجه در حال بررسی است، ابراز کرد: این لایحه می‌تواند بخشی از مشکلات مالی شهرداری را مرتفع نماید.

عضو شورا همچنین خواستار تحقیق و تفحص در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت شد و با ارایه طرحی در این زمینه به صحن شورا گفت: طرح تحقیق و تفحص از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بین سالهای ۹۴ و ۹۵ با امضای چند تن از اعضای شورا تقدیم ریاست شورا می شود و امیدواریم مسئول وقت آن سربلند بیرون آید.

رسولی با اشاره به ۸دی و روز بصیرت تاکید کرد: این روز نشان داد مردم ما با تمام توان از ارزش های نظام و انقلاب دفاع می کنند.

وی یاد بزرگان نظام و انقلاب را هم نام برد و تصریح کرد: فضای باز فعلی کشور مرهون خدمات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و قطعا همراهی بزرگانی چون آیت الله هاشمی رفسنجانی بسیار موثر بوده است و آثار وجودی وی در بین ما وجود دارد و وظیفه ماست که این نام ها را حفظ کند.

رسولی خواستار نامگذاری یکی از معابر رشت به نام آیت الله رفسنجانی شد و تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن اولین سالمرگ وی امیدواریم کمیسیون فرهنگی شورا نسبت به نامگذاری یکی از خیابان های رشت به پاس مجاهدت های ایشان اقدام کند.

وی یادآور شد؛ در برخی از شهرها این نامگذاری صورت گرفته است و لازم است ما نیز به عنوان فرزندان انقلاب به وظیفه خود عمل کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز