خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

روستاهای آستارا از ظرفیت گردشگری بالایی برخوردار است/ دهیاران باید در رونق بخشیدن آن پیش قدم باشند

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۶۱۰

فرماندار آستارا گفت: روستاهای شهرستان از ظرفیت گردشگری بالایی برخوردار است و دهیاران باید در رونق بخشیدن آن پیش قدم باشند.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در نشست با دهیاران بخش مرکزی اظهار داشت: روستاهای شهرستان از ظرفیت گردشگری بالایی برخوردار است و دهیاران باید در رونق بخشیدن آن پیش قدم باشند.

حسن رستم زاد همچنین از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان خواست، جاذبه های گردشگری حوزه‌های خود را احیا و در این خصوص از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استفاده کنند.

وی ادامه داد: دهیاران باید مردم را به فعالیت و تلاش بیشتر تشویق و در حوزه های کشاورزی و گردشگری سرمایه‌گذاری کنند.

رستم زاد یادآور شد: برخی از روستاهای آستارا نظیر  دهستان حیران، در حوزه گردشگری از شهرت ملی برخوردار است که باید برنامه‌ ریزی دراین گونه مناطق، مطابق با ظرفیت‌ها و جاذبه‌ها انجام شود.

وی با اشاره به طرح‌های بوم‌گردی اضافه کرد: ساخت خانه‌های بوم‌گردی برای رونق گردشگری مفید است و باید زنجیره خدمات گردشگری در روستاها برای ماندگاری بیشتر گردشگران تکمیل شود.

رستم زاد تصریح کرد: دهیاران بعد از ارائه طرح های بوم گردی منطبق با ملاحظات زیست محیطی، تسهیلات ساخت خانه های بوم گردی را دریافت کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز