خبرگزاری کار ایران

در محل جزیره استخر؛

جزیره لاهیجان با حضور بیش از پنج هزار نفر از مردم بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۳۴۴

مراسم بازگشایی جزیره استخر لاهیجان با استقبال و حضور بیش از پنج هزار نفر از مردم برگزار شد .

به گزارش ایلنا از لاهیجان، این مراسم در محل جزیره استخر با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر،جمعی از اعضای ادوار شورای شهر و شهرداران اسبق لاهیجان، فرماندار، امام جمعه، نماینده شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، معاون پشتیبانی فرماندهی انتظامی گیلان، فرمانده انتظامی لاهیجان، اعضای شورای تامین و جمع زیادی از شهروندان و اقشار مختلف برگزار شد.

اجرای برنامه تلویزیونی چهل اوخان شبکه باران با حضور هنرمندان مطرح و بانگ الله اکبر هزاران نفر از مردم حاضر در این مراسم و نورافشانی آسمان شهرلاهیجان از بخش های مختلف این برنامه بود.

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در شب جشن انقلاب و بعد از ۲۲ سال جزیره استخر لاهیجان در شب ۲۲ بهمن به شهروندان لاهیجان هدیه داده می‌شود.

وی افزود: این جزیره یک پیام دارد و آن پیام این است که دیگران کاشتند و ما درو کردیم و ما هم کاری می‌کنیم که در دهه‌های بعدی دیگران بهره ببرند.

شهردار لاهیجان با بیان اینکه پیام این جزیره همدلی، همزبانی و هم فکری است، اضافه کرد: تا پلی نباشد ما به جزیره دسترسی نخواهیم داشت و این پل یکایک افرادی بودند که در باز پس گیری جزیره کمک کردند و از همه این افراد به ویژه اعضای شورای تامین ، دستگاه قضا،دستگاههای نظارتی، اعضای محترم شورای اسلامی شهر لاهیجان که با همدلی و هم فکری ویژه در همه پروژه ها به ما کمک کردند تقدیر کرده و باید قدردانی کنم از پیشکسوتان خود و شهرداران و شوراهای گذشته و همه کسانی که کمک کردند تا امروز شاهد لبخند شما مردم باشیم.

کاظمی با بیان اینکه، اتفاقی که امشب رقم خورد مربوط به دو دهه است گفت: این هدیه ای است که مسئولان شهری تقدیم شما کردند و در شرایط اقتصادی امروز کشور همه باید با همدیگر همراه و همدل باشیم.

وی افزود: ما در سال آتی با سیاست گذاری مجموعه مدیریت شهری ،لاهیجان را تبدیل به شهر جشنواره ها خواهیم کرد تا این نمایشگاهها و جشنواره ها ابتدا حرف اقتصادی برای شهروندان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی شهروندان وظیفه مدیریت شهری است گفت: اتفاق امشب حاصل تلاش مجموعه پرسنل شهرداری است که از زحمات آنها تشکر و قدردانی می کنم.

جواد نجار تمیزکار سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان هم در این مراسم گفت: جزیره لاهیجان که به میان پشته معروف بوده، توسط شهرداران، این محوطه برای گردشگران ساخته شده تا زیبایی های شهر لاهیجان را به دنیا معرفی کنیم .

وی افزود: متاسفانه به رغم نگاه ویژه ای که مدیریت شهری به سرمایه گذاری و سرمایه گذاران دارد و همچنان هم هدف ما این است که دست سرمایه گذاران را از هرجای ایران به گرمی بفشاریم اما سرمایه گذاری نصیب ما شده بود که نتوانست گامی در حق مردم بردارد و مردم بتوانند از این فضای زیبا استفاده کنند.

تمیزکار اضافه کرد : از دوره اول شورا تا امروز تلاش شد بتوانیم این محل را دوباره به مردم باز گردانیم و از دوره چهارم دوستان ما در شورای اسلامی شهر و شهردار وقت ،دادگاه حقوقی را شروع کردند و در دوره پنجم قولی که دوستان ما در شورای اسلامی شهر دادند اعلام کردند که این پیگیری ها به جد انجام شود و شهردار محترم جناب آقای مسعود کاظمی که هم جای دارد از سوی اعضای شورای اسلامی شهر از ایشان صمیمانه قدردانی کنم، تمام هم و غم خود را گذاشت تا این محوطه را به مردم بازگرداند .

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت : در این دوره با حمایت اعضای محترم شورای تامین، فرماندار، نماینده ،امام جمعه محترم ، دستگاههای نظامی و انتظامی و همه کسانی که دلشان برای این شهر می سوخت و امروز سکان مسئولیت را در این شهر بر عهده گرفتند بدون نگاه جناحی دست به دست هم دادند تا با یک وحدت کم نظیر در استان گیلان در خدمت مردمان فهیم این شهر باشیم.

تمیزکار افزود: به عنوان نماینده شما و به نمایندگی اعضای شورای شهر از همه مسئولان شهرستان که حضور دارند و همه وجودشان را گذاشتند که مردم راضی باشند و می دانیم که با رضایت مردم رضایت خدا را خواهیم داشت از تلاش همه این افراد که توان خود را گذاشتند تا این جزیره را به شما برگردانند قدردانی می کنم.

وی اضافه کرد: جای دارد از دستگاه قضا،ریاست دادگستری، دادستان و قضات که حق مردم این شهر را برگرداندند ،از اعضای ادوار و شهرداران و در رأس همه از استاندارمحترم و معاونان استاندار که پشت و همراه ما بودند و حمایت کردند، تشکر کنم.

وی افزود: در پایان از همه کارکنان شهرداری از رفتگران بسیار زحمتکش ،مدیران و کارگران شهرداری که در طول این چند روز زحمت کشیدند این فضا در شب پیروزی انقلاب اسلامی درشب چهل سالگی انقلاب به کوری چشم دشمنان که نمی خواستند این فضای شاد در لاهیجان فراهم شود از همه تشکر ویژه دارم .

در ادامه این برنامه اسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان و ذبیح نیکفر نماینده شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در سخنان کوتاهی از تلاش مدیریت شهری برای باز پس گیری جزیره استخر قدردانی کردند.

در این برنامه با اهدای لوح تقدیر از تلاش ها و زحمات مسعود کاظمی شهردار لاهیجان برای باز پس گیری جزیره استخر تجلیل شد .

لازم بذکر است این برنامه مورد استقبال گسترده شهروندان قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز