خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان بابل:

مازندران استانی پیشتاز در پیروزی انقلاب بوده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۵۴۳

امام جمعه شهرستان بابل با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مازندران در پیروزی انقلاب اسلامی پیشتاز بوده است.

به گزارش ایلنا از ساری،حجت الاسلام حسن روحانی در همایش شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید حافظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب باشیم اظهار داشت:  استان مازندران از استان های پیشتاز در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و بیشترین  شهید از جامعه روحانیت را تقدیم انقلاب کرده است .

وی افزود: در حال حاضر نیز می توان با هدایت های روحانیت قدم های موثری برای پاسداشت این پیروزی بزرگ برداشت.

امام جمعه شهرستان بابل گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بهترین فرصت برای تجلیل و تکریم از این واقعه مهم است ؛ضرورت دارد در ایام همه ی ابعاد انقلاب شکافته و بازگو شود.

وی با اعلام اینکه برای برگزاری این حماسه بزرگ ،20 کارگروه و 6 جلسه کارشناسی برگزار شده است کمیته مدرسه انقلاب ،دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران، جهاد انقلابی، علمی و نوآوری و زنان انقلابی را از جمله عناوین این کارگروه ها برشمرد.

حجت الاسلام روحانی برپایی نمایشگاه کتاب صحیفه سبز، شکرگزاری اربعین انقلاب ،تجلیل از سابقون انقلاب و برگزاری نمایشگاه های مختلف با محوریت پیروزی انقلاب اسلامی را دیگر برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد.

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی مناسب برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،گفت: باید اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی هم برای نسل جوان به درستی بازگو شود و هم در عرصه های بین المللی آن را تبیین کنیم.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند تا چهل سالگی انقلاب به ثمر نرسد بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز