خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار گیلان صورت گرفت؛

بهره برداری از ۳ پروژه در شهرستان رودسر

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۶۶۲

استاندار گیلان همزمان با دهه مبارک فجر، ۳ پروژه را در حوزه های آبرسانی، فرهنگی و شیلات در رودسر افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا از رودسر،  مصطفی سالاری امروز در هفتمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان رودسر حضور یافت و ۳ پروژه را به بهره برداری رساند.

افتتاح طرح پرورش ماهی در قفس چابکسر با اعتبار  18 میلیارد تومان ، کتابخانه خیرساز واجارگاه با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان و پروژه آبرسانی به ۸ روستای بخش مرکزی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان رهاورد سفر نماینده عالی دولت در گیلان به شهرستان رودسر بود.

سالاری در حاشیه این افتتاحیه ها با تبریک چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امسال در ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان از ۲۰۲ پروژه با اعتبار 63.5 میلیارد تومان بهره‌برداری می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز برای نخستین بار پروژه پرورش ماهی در قفس در شرق گیلان اجرا شد،افزود: اجرای این پروژه کاری ارزشمند و همراه با نوآوری است.

استاندار گیلان عنوان کرد : امیدواریم اجرای موفق این پروژه به رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر طرح های پرورش ماهی در قفس در دریای خزر منجر شود.

وی همچنین به کتابخانه خیرسازی که امروز در واجارگاه رودسر افتتاح شد اشاره کرد و گفت: این پروژه بسیارارزشمند است و نیازمند فرهنگ سازی در زمینه کتابخوانی و مشارکت خیران برای اجرای این قبیل طرح ها هستیم.

استاندار گیلان در ادامه از اهمیت پروژه های آبرسانی در حوزه روستایی سخن گفت و افزود: خدمت‌رسانی به روستاها از اولویت‌های دولت و نظام جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اهمیت فراهم کردن بستر اشتغال در روستاها، گفت: با خدمات رسانی مناسب می توان مانع مهاجرت روستاییان به شهرها شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز