خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی مطرح کرد:

اختلاف سلیقه‌ها نباید موجب حذف افراد پاک دست شود/ بستر ورود گردشگران به گیلان فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۵۲۴

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ممکن است مسئولان اختلاف سلیقه و حتی اختلاف های حزبی با همدیگر داشته باشند اما این امر نباید موجب حذف افراد پاک دست و دارای مدیریت قوی شود.

به گزارش ایلنا از ماسال، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با امام جمعه، مسئولان سازمان ها و دستگاه های اجرایی ماسال با اشاره به مشکلات این شهرستان در بخش منابع طبیعی اظهار کرد: نظام باید از منابع طبیعی حفاظت کند اما مردم در اولویت هستند.

وی، مشکلات مردم در مسائل منابع طبیعی را حل شدنی عنوان کرد و افزود: بسترها باید در راستای خدمت به مردم فراهم شود و این امر می‌طلبد مسئولان مربوطه طرح هایی در برطرف کردن مشکلات مردم ارائه کنند.

امام جمعه رشت از تشکیل جلسه ای با حضور مسکن و شهرسازی، منابع طبیعی، استانداری و … در راستای برطرف کردن مشکلات مردم با منابع طبیعی به زودی در گیلان خبر داد و بیان کرد: بنا نیست در تمام مسائل استان تابع مرکز باشیم بلکه بنابراین است مسئولان استانی بتوانند مشکل مردم را برطرف کنند.

آیت الله فلاحتی، بیکاری را معضل تمام جامعه خواند و تصریح کرد: کلید احداث پتروشیمی در گیلان زده شده و ۵۰ درصد مسائل آن حل شده است.

وی بر وحدت رویه مسئولان در خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: ممکن است مسئولان اختلاف سلیقه و حتی اختلاف های حزبی با همدیگر داشته باشند اما این امر نباید موجب حذف افراد پاک دست و دارای مدیریت قوی شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به اینکه نخستین رکن اداره یک مجموعه، شهر و شهرستان همدلی بین مسئولان است، خاطرنشان کرد: مسئولان در رسیدن به یک مقصد واحد باید با همدیگر باشند.

آیت الله فلاحتی بر جلوگیری از اختلاف سلیقه مسئولان بین مردم تاکید کرد و یادآور شد: مراکز خوب بکر گردشگری در ماسال وجود دارد و آسیب ها در این زمینه باید مدیریت شود.

وی با بیان اینکه یکی از روش های اشتغالزایی در ماسال بخش گردشگری است، اظهار کرد: بستر برای ورود گردشگران باید در گیلان فراهم شود و از تمام ظرفیت ها در راستای اشتغالزایی استفاده کنیم.

امام جمعه رشت، وجود مراتع برای دامداران در ماسال را ویژه خواند و بیان کرد: در کنار توسعه دامداری باید بتوانیم جنگل‌ها را حفظ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز