خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با خبرگزاری های استان:

برخی رسانه‌ها در تراز انقلاب اسلامی حرکت نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۴۲۷

فرمانده سپاه قدس گیلان با مدیران خبرگزاری‌های استان گیلان نشست صمیمی برگزار کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور در نشست صمیمی با مدیران و سرپرستان خبرگزاری‌ها در استان گیلان که در دفتر وی برگزار شد با اشاره به شرایط حساس کشور، اظهارکرد: امروز برای کسب موفقیت در حوزه‌های مختلف نیازمند تعامل و همدلی و ایجاد بخش‌های اندیشه‌ورز هستیم.
 
وی در ادامه به فضای رسانه‌ای استان گیلان نیز اشاره کرد و گفت: باید فکر، اندیشه و الگوسازی لازم درفضای رسانه‌ای استان ایجاد شود. رسانه باید مبنای دینی داشته باشد تا شاهد بروز برخی بد اخلاقی‌های رسانه‌ای در سطح استان نباشیم.
 
وی با تأکید برلزوم ساماندهی به فضای رسانه‌ای استان گیلان، تصریح‌کرد: متاسفانه در برخی مواقع شاهد هستیم که رسانه‌ها در تراز انقلاب اسلامی حرکت نمی‌کنند.
 
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اولویت سپاه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حفاظت و پاسدارای از انقلاب اسلامی، اظهارکرد: سپاه در شرایط امروز کشور به دنبال آرامش، ترویج امیدواری در میان جامعه در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، رسانه‌ای و فرهنگی است. سپاه با ایجاد قرارگاه فضای مجازی به دنبال مقابله با دشمن است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز