خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

اجرای مرحله اول طرح تشدید مبارزه با اراذل و اوباش در گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۳۷۹

فرمانده انتظامی گیلان از اجرای مرحله اول طرح تشدید مبارزه با اراذل و اوباش موسوم به «طرح شهید پاینده» در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمدرضا اسحاقی در جمع خبرنگاران با تشریح این خبر گفت: با توجه به مطالبات مردم و لزوم برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح تشدید مقابله با اراذل و اوباش موسوم به طرح «شهیدحسن پاینده» در سطح استان گیلان به اجرا در آمد. 

 این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه قبل از اجرای مرحله اصلی طرح، پنج مرحله طرح مقدماتی پاک‌سازی در نقاط آلوده و جرم‌خیز با محوریت فرماندهی انتظامی شهرستان رشت و با مشارکت پلیس‌های تخصصی اجرا شده تصریح کرد: همکاری بسیار خوب شهروندان، مزین شدن طرح به نام «شهید پاینده» و عزم جدی در برخورد با مخلان نظم و امنیت، نقش به سزائی در ایجاد انگیزه بین کارکنان و موفقیت در اجرای طرح داشته و برابر ارزیابی‌های صورت گرفته، اجرای طرح با نتایج بسیار مثبت و حمایت آحاد مختلف شهروندان همراه بوده است. 

وی اظهار داشت: در این طرح 40 نفر از اراذل و اوباش نوظهور شناسائی و قریب به 140 نفر از مخلان نظم و امنیت و اراذل شناسنامه دار احضار شدند. 

فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: در این مرحله، 275 مورد پاکسازی مخفیگاه، 234 مورد پاکسازی پاتوق و مکان‌های حضور، 153 مورد پلمپ واحدهای صنفی متخلف، 92 مورد اجرای حکم جلب و 141 نفر از مجرمان و متخلفان نیز دستگیر شدند. 

سردار اسحاقی تصریح کرد: ماموران در این راستا موفق شدند حدود 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی تعدادی سلاح سرد، 40 قبضه سلاح گرم و مقادیری مهمات کشف کنند. 

فرمانده انتظامی استان گیلان با قدردانی از همکاری اعضاء شورای تامین و کارکنان دخیل در این طرح که موجبات خرسندی و رضایت شهروندان را فراهم کردند، افزود: سلب آسایش و امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است و همکاران من بدون چشم‌پوشی با تمامی افرادی که به هر نحو، زمینه ناامنی روانی و اجتماعی را فراهم کنند مقتدرانه برخورد خواهند کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز