خبرگزاری کار ایران

محمدحسن علیپور:

پرداخت حقوق کارگران باید اولویت اول باشد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۵۷۹

عضو هیات‌رئیسه شورای‌شهر رشت بر پرداخت هرچه سریع‌تر حقوق معوقه کارکنان حجمی شهرداری رشت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسن علیپور با بیان اینکه بارها شاهد تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان حجمی به‌ویژه پاکبانان بوده‌ایم، تصریح کرد: با وجود وعده هایی که در این زمینه داده می شود و تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، همچنان با این مشکل مواجه‌ایم.

وی با اعلام اینکه تمام تلاش خود را خواهم کرد تا حقوق و مزایای کارکنان به‌روزرسانی شود، افزود: پیامبر و امامان ما توصیه‌های فراوانی درباره پرداخت به موقع حق و حقوق کارگر داشته‌اند اما امروز در شهرداری رشت همچنان ده‌ها هزینه غیر ضروری مانع از انجام به موقع تعهدات می‌شود.

علیپور در ادامه گفت: سرپرست شهرداری و مدیریت مالی در زمینه کاهش هزینه‌ها و پرداخت هرچه سریع‌تر مطالبات کارگران تلاش بسیاری داشته‌اند و امیدوارم اعضای شورا و مدیران شهرداری نیز در راستای کاهش هزینه‌های غیرضروری همکاری لازم را داشته باشند.
 
عضو هیات‌رئیسه شورای‌شهر رشت افزود: انتخاب آقای جذب به‌عنوان شهردار منتخب، این امیدواری را در دل کارگران ایجاد کرد که فردی آشنا به مشکلات‌شان قبول مسئولیت کرده و پیگیر چنین مسائلی خواهد بود.
 
علیپور با بیان اینکه برخی سازمان‌ها از جمله سازمان عمران و بازآفرینی نیز هنوز حقوق کارکنان را پرداخت نکرده‌اند در پایان گفت: انتظار داریم مجموعه شهرداری رشت، پرداخت حق و حقوق کارکنان را در اولویت نخست خود قرار دهد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز