خبرگزاری کار ایران

بررسی میدانی معاون فرماندار آستارا از دو پروژه عمرانی در لوندویل

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۷۷۴

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری آستارا به همراه بخشدار لوندویل و مسئولان ادارات آب منطقه ای، راه و شهرسازی و منابع طبیعی به منظور بررسی وضعیت امکان احداث پل ماشین رو بر روی رودخانه چلوند و تعریض جاده نظرمحله به میه کومی از این مناطق بازدید به عمل آوردند.

به گزارش ایلنا از آستارا، کامبیز لقمانی مقدم در این بازدید اظهار داشت : وضعیت رودخانه چلوند از لحاظ دبی و قدرت آب مورد بررسی کارشناسان قرار گرفته و با توجه به اینکه با احداث این پل به صورت آبنما یا فلزی مسیر بسیاری از کشاورزان و خانوار های ساکن کوتاه می گردد و به عنوان مسیر جایگزین فرعی در مواقع بحران و در راستای پدافند غیرعامل بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود : به منظور بررسی دقیق فنی و جلوگیری از هزینه ناشی از سیلابی شدن و تخریب، جلسه ای با حضور کارشناسان فنی منابع طبیعی، آب منطقه ای و راه و شهرسازی  برگزار تا در صورت تایید تیم کارشناسی اقدامات آماده سازی انجام گیرد.

همچنین در ادامه بازدید معاون فرماندار آستارا با توجه به درخواست اهالی مسیر چلوند، نظرمحله و میه کومی با توجه به کم عرض بودن مسیر و مجوز منابع طبیعی برای برداشت و استفاده از مصالح در حوزه لوندویل مقرر شد پس از برگزار نشستی مشترک و در صورت موافقت های لازم، منابع طبیعی و شهرداری لوندویل مسئولیت اجرای پروژه را بر عهده گرفته و پس از اتمام، راه و شهرسازی نسبت به آسفالت مسیر به طول ۳.۵ کیلومتر اقدام نماید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز