خبرگزاری کار ایران

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان:

زاینده‌رود اواخر روز جمعه در شهر اصفهان جریان می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۸۷۱

توزیع آب در شبکه‌های آبیاری غرب اصفهان طبق سنوات گذشته در فصول بهار و تابستان انجام می‌شود.

به‌گزارش ایلنا، "علی بصیرپور" با بیان این خبر اظهار داشت: سد زاینده‌رود در بامداد روز پنجشنبه سی‌ام دی ماه با دبی حدود 60 مترمکعب بر ثانیه بازگشایی می‌شود.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در ادامه گفتگوی خود گفت: پیش‌بینی می‌شود تا اواخر روز جمعه جریان آب به محدودهٔ شهر اصفهان برسد.

کمیته 5 نفره تصمیم‌گیر برای استفاده بهره‌برداران از آب زاینده‌رود متشکل از مدیرعامل آب منطقه‌ای استان اصفهان، نماینده استاندار، فرماندار اصفهان، نماینده کشاورزان و نماینده جهاد کشاورزی استان اصفهان است، که در جلسه امروز خود پیش بینی نمود، برای کشت به مدت حدود 18 روز امکان تحویل آب به کشاورزان میسر شود.

در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی حوضه آبریز زاینده‌رود که با حضور وزیر نیرو برگزار شد پس از بررسی کارشناسی وضعیت ذخیره سد زاینده‌رود، رهاسازی آب زاینده‌رود برای انجام کشت کشاورزان تأیید شده بود.

لازم به ذکر است توزیع آب در شبکه‌های آبیاری غرب اصفهان طبق سنوات گذشته در فصول بهار و تابستان انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز